Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  VEŘEJNÁ ZÓNA
| |-+  Témata ještě nezařazená do příslušných rubrik
| | |-+  Jak má vypadat oborový elektroinstalační e-shop v B2B?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle vyhlášky 50/78 Sb. Vyhláška zde ...

Autor Téma: Jak má vypadat oborový elektroinstalační e-shop v B2B?  (Přečteno 5193 krát)
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« kdy: 13.01.2019, 17:22 »

V první části videoseriálu ESP# se ptáme, co vás napadně pokud si máte představit B2B e-shop ve sféře instalační elektrotechnik y. Čím vším základním se musí lišit od elektronických obchodů v B2C (Alza, Mall, CZC ... a pod.)?
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Moudrý člověk se může naučit víc z hloupé otázky než hlupák z moudré odpovědi. Bruce Lee
Jirka Š. Svejkovský
*
Offline Offline



Chomutov, projekty, revize E1A, E1B, E1-C5


WWW
« Odpověď #1 kdy: 13.01.2019, 17:45 »

Především by měl být silně personifikovan ý. Každý zákazník má jiné preference, jinou skupinu zájmu.
Měl by mít lepší přehled o "skladu". Jasně, B2C to občas uvádí taky, ale dá se tomu věřit? Mela by být možnost i zvolit termín dodání. Nepotřebuji to dneska, ale příští týden, nejlépe na stavbě. Kontrola stavu objednávky, pokud cokoliv drhne, chci to okamžitě vědět. Pokud něco není, navrhnout náhradu, ale tady opatrně, aby z toho nevypukla konkurenční válka.

Jiné potřeby bude mít elektrikář, tomu stačí si naklikat do košíku a pak si to vyzvednout v obchodě. Jinak na tom bude větší firma, která kupuje materiál za šest cifer.

Pořád mi z toho vychází líp osobní jednání, než eshop.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Projektant (strojní zařízení/energetika/TZ budov),  revizní technik E1A, E1B, E1-C5
Lukáš Rotrekl
*
Offline Offline




« Odpověď #2 kdy: 13.01.2019, 18:58 »

Hlavně by měl být spolehlivý co se týká zadání objednávky a jejího vyřízení.
Dobré je mít přehled o objednávkách, fakturách, saldu.
A základ je kvalitní vyhledávač v sortimentu a dobře zavedené položky.
´
Pořád mi z toho vychází líp osobní jednání, než eshop.
Osobně nevyřeším objednávku zboží na druhý den po 16h.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Vysvětlit jde všechno, bohužel ne všem.....

Není mě jasné, jak je možné že spousta lidí, kteří umí psát, neumí číst.
Radek Červený
Žij a nechej žít
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #3 kdy: 13.01.2019, 21:12 »

1. ověření on-line dostupnosti
2. spolehlivost
3. přehlednost sortimentu a navázané položky
4. historie objednávek, faktur
5. nastandardní záruční podmínky


Ověření dostupnosti je dnes celkem běžná věc snad u každého e-shopu. Bohužel v praxi se stává, že zboží označené skladem skladem není, nebo odkaz externí sklad znamená překupníka v Číně a dodání za 6-8 týdnů.
Spolehlivost je základním aspektem úspěšné spolupráce snad ve všech odvětvích.
Pokud kupuji například síťové úložiště, přivítám, když někde v zápatí automaticky vyjede nabídka příslušenství, například kompatibilní HDD a nemusím toto opět hledat.
Historie objednávek je standardem u solidních obchodníků, pokud má člověk založený účet. Často toto používám.
Nadstandardní záruční podmínky jsou alfou omegou úspěšného obchodního vztahu. Pokud se dodavatel staví k záruce stylem, že má na ni 30 dní, které mám i já vůči koncovému zákazníkovi a hodlá je využít nadoraz, je to problém. Stejně jako to, když závadu sice odstraní, ale v reklamačním protokolu napíše, že se závada neprojevila, aby mohl být z obliga. Toto třeba běžně praktikuje Alza a to je důvod, proč už u této společnosti ze zásady neobjednávám. Musím mít při obchodu pocit, že jsme oba partneři, nikoliv, že jsem někdo, kdo jen prudí a koho je třeba se co nejdříve zbavit. V tomto postoj nezmění ani případná lepší cena, ta úspora za ty problémy nestojí. 
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Slušnost je kouzelný nástroj, který otevřel mnohem více dveří než jakýkoliv doposud vynalezený klíč.
www.elektrikab rno.cz
info@elektrikabrno.cz
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #4 kdy: 13.01.2019, 21:27 »

Toto třeba běžně praktikuje Alza a to je důvod, proč už u této společnosti ze zásady neobjednávám.
Připomínám, že ALZA je stále jen B2C i přes to, že dokáže prodávat napříč celým spektrem. ale to bych v tomto vlákně nechtěl rozpitvávat. Bude to totiž předmětem v jiném díle.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Moudrý člověk se může naučit víc z hloupé otázky než hlupák z moudré odpovědi. Bruce Lee
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #5 kdy: 16.01.2019, 09:02 »

ESP#1 Jak má vypadat oborový e-shop v B2B?
    Elektronické nakupování ovládá spotřebitelský svět. E-shopů existují tisíce, ovšem těch, které se opravdu zaměřují na své klienty ve sféře B2B správnými obchodními službami zase mnoho není. Výchozím bodem provedení takového obchodu by měly být základní parametry obchodu spotřebitelské ho, ovšem pak musí provozovatel přihlédnout na konkrétní zákonitosti B2B té oblasti, ve které chce podnikat. Ve videoseriálu ESP# rozebereme základní části e-shopů a pomocí dotazů na provozovatele a nakupující vykreslíme přibližný obraz u nás funkčního elektronického obchodu B2B. Pokud chcete znát tajemná zákoutí některých prodejců a třeba i nevyslovená přání odběratelů, sledujte tento reportážně-diskusní pořad!
    Zdroj: zde...


   


    Jak byste reagovali na tuto související otázku vy?
   
ESP#1 Jak má vypadat oborový e-shop v B2B?
   
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Moudrý člověk se může naučit víc z hloupé otázky než hlupák z moudré odpovědi. Bruce Lee
Milan Karvánek
ČESKÝ ELEKTRIKÁŘ
*
Offline Offline


RT E2A


WWW
« Odpověď #6 kdy: 16.01.2019, 11:01 »

Na tuhle první otázku dost dobře odpověděl J.Lasovský, mě zaujaly hlavně: 1.rychle dostupné informace o výrobku > ocenil bych u prodávaných položek přímý odkaz na pdf technický katalog výrobce
2.zobrazení ceny dle nastavených obch.podmínek > to beru jako samozřejmost
a já bych si přál dále...
3.rychlost odezvy celé webové aplikace bez zbytečných grafických čimčarád a animovaných pajduláků, nejsem marnivá slečna, ale technik a v daném obchodě nenakupuju kvůli chvilkové líbivosti, ale kvůli celkovým podmínkám mateřského velkoobchodu ešop je jen jeden z prodejních kanálů i když ho rád a často používám
A pak samozřejmě Radek Červený, jeho odpověď podepisuji na 100% včetně zkušeností s českou počtou tanecek
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #7 kdy: 17.01.2019, 09:41 »

Sortiment by měl být rozdělen na kvalitativní kategorie, je prapodivné, že se v jedné skupině nalézá např."narezlý" hromosvodní materiál garážového původu spolu s bezchybným sortimentem top.výrobců.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #8 kdy: 17.01.2019, 10:18 »

Sortiment by měl být rozdělen na kvalitativní kategorie, je prapodivné, že se v jedné skupině nalézá např."narezlý" hromosvodní materiál garážového původu spolu s bezchybným sortimentem top.výrobců.
Jenže to přece nemůže být v silách prodejce aby byl navíc v roli soudce a ze svého pohledu klasifikoval zboží do takových skupin. Něco podobného se sice děje v okamžiku, kdy jdete mezi regály a prodavač oznámí, že na některé zboží chodí hodně reklamací. Můžeš mu věřit a nemusíš.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Moudrý člověk se může naučit víc z hloupé otázky než hlupák z moudré odpovědi. Bruce Lee
Radek Červený
Žij a nechej žít
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #9 kdy: 17.01.2019, 10:51 »


A pak samozřejmě Radek Červený, jeho odpověď podepisuji na 100% včetně zkušeností s českou počtou tanecek

Postavit fungující zásobování na službách České pošty je slušně řečeno odvážný čin, hraničící se sadomasochisme m.
Někteří obchodníci mají svého smluvního dopravce, např. Schrack, který funguje. U ostatních si vybírám, pokud je obchod založen pouze na službách České pošty, nakoupím jinde, nejsem blázen.
Ve firmě jsme vyzkoušeli více smluvních dopravců, nakonec jsme uzavřeli smlouvu s DPD a nemám problém. Občas jsem po dohodě objednal i svoz naším smluvním DPD. Jezdí dle objednávek svozu, jednou za měsíc pošlou fakturu, kterou vždy platím rád. Co víc dodat.


Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Slušnost je kouzelný nástroj, který otevřel mnohem více dveří než jakýkoliv doposud vynalezený klíč.
www.elektrikab rno.cz
info@elektrikabrno.cz
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #10 kdy: 17.01.2019, 11:22 »

Příběhů, které lze s Českou poštou zažít, je mnoho.

Něco lze svést na špatný systém, jiné zase na konkrétní osoby. V každém případě Českou poštu s odstupem deseti roků nevyhodnocuji za spolehlivého dodavatele.
Poslední ránu jse dostal v listopadu, kdy mi vhodili oznámení o mé nepřítomnosti i přes to, že jsem n ně čekal celé odpoledne. Ovšem po přečtení oznámení, přesunu na poštu v daný čas, vystání fronty mi bylo sděleno, že ten balík tam nemají.

Omlouváme se. Sdělila.
Mohu vám vystavit fakturu za ztracený čas? Ptám se.
Nerozumím. Sdělila.

Pokud Česká pošta neumí pochopit, že můj čas může mít také hodnotu, pak nelze brát takového partnera vážně. Pokud existuje ospravedlňujíc í argument, kdy má n takové jednání pošta právo a já musím sklapnout, sdělte mi ho prosím.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Moudrý člověk se může naučit víc z hloupé otázky než hlupák z moudré odpovědi. Bruce Lee
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #11 kdy: 17.01.2019, 11:39 »

Jenže to přece nemůže být v silách prodejce aby byl navíc v roli soudce a ze svého pohledu klasifikoval zboží do takových skupin. Něco podobného se sice děje v okamžiku, kdy jdete mezi regály a prodavač oznámí, že na některé zboží chodí hodně reklamací. Můžeš mu věřit a nemusíš.
Myslím že u položek typu jistič, chránič, izolační páska by to nemusel být problém...
Nicméně i údaj o počtu reklamací by nebyl od věci.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Zdeněk Pikhart
OSVČ - Tábor
*
Offline Offline



revizní technik-E2/A , elektromontáže


WWW
« Odpověď #12 kdy: 17.01.2019, 13:30 »

Co se týká České pošty, tak já zase nerad objednávám tam, kde poštu nenabízí. Prakticky žádný dopravce mi není schopný spolehlivě dodat balík kromě pošty. Protože moje firma jsem pouze já, a ráno odjíždím kolem 7.00 a vracím se většinou až večer nepravidelně, tak mě žádný dopravce nemůže dohonit. U pošty si balíky přesměruji na jejich pobočku, kde mají až do večera a při cestě kolem se tam zastavím.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

revize, montáže a opravy převážně v občanské výstavbě a průmyslových provozech
Soukupp
*
Offline Offline


OSVČ


« Odpověď #13 kdy: 18.01.2019, 08:14 »

Co se týká České pošty, tak já zase nerad objednávám tam, kde poštu nenabízí. Prakticky žádný dopravce mi není schopný spolehlivě dodat balík kromě pošty. Protože moje firma jsem pouze já, a ráno odjíždím kolem 7.00 a vracím se většinou až večer nepravidelně, tak mě žádný dopravce nemůže dohonit. U pošty si balíky přesměruji na jejich pobočku, kde mají až do večera a při cestě kolem se tam zastavím.
U mě je to stejné, jakmile nenabízí Českou poštu, nebo PPL, tak si u obchodu neobjednám. Vůbec nejhorší je DPD, ty mě za poslední tři roky nebyli schopni doručit ani jednu zásilku. Nemohu kvůli zásilce být celý den doma když mě napíší, že přijedou mezi 8:00-18:00 a nedají číslo na kurýra, tak nemají šanci mě nic doručit. Z Českou poštou mám jen ty nejlepší zkušenosti.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Elektrorevize E2A, okres Prachatice, Jižní Čechy, e-mail: petr.soukup@post.cz, tel: +420 776 374 700
František Šohajda
*
Offline Offline


RT E2-A


« Odpověď #14 kdy: 18.01.2019, 08:57 »

U mě je to stejné, jakmile nenabízí Českou poštu, nebo PPL, tak si u obchodu neobjednám. Vůbec nejhorší je DPD, ty mě za poslední tři roky nebyli schopni doručit ani jednu zásilku. Nemohu kvůli zásilce být celý den doma když mě napíší, že přijedou mezi 8:00-18:00 a nedají číslo na kurýra, tak nemají šanci mě nic doručit. Z Českou poštou mám jen ty nejlepší zkušenosti.

Já mám zkušenosti opačné....
Česká pošta mě doveze papírek že mám balík...druhý den jedu na poštu a balíček tam ještě není? Prý podací lístek posílají s předstihem ...i
pod. list  dovezou ho do domku. Není to plýtvání mini. pohon. hmotami? PPL mě asi 3x nedojeli ten den...jednen den hlásili v noci na D1 silnou zácpu -toto chápu...DPD zatím bez problémů!!
V České poště se známé ztratily za měsíc dva balíčky....kaž dý v hodnotě cca 150.-Kč
Neměla je pojištěný...za první dostala náhradu 45.-Kč a balíček za 3 týdny došel na
místo určení....druh ý balíček -hodnota cca 150.-Kč  se zatím nenalezl a Pošta vyplatila 880.-Kč za jeho ztrátu! Tak nevím jak to počítají?
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

RT -EZ   - elektroinstala ce domovní, specializace na zdravotnické rozvody... revize ve zdravotnictví ...
Ivan Taraba
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #15 kdy: 21.01.2019, 01:45 »

I v případě B2B uvítám přehlednost řazení výrobků. Ne vždy mám kód výrobce nebo přesný název. Občas potřebuji "něco podobného". V takovém případě uvítám hledání podle parametrů nebo podrobnější třídění sortimentu. Hezky to má např. Farnell.
Nemám rád kategorii s tisícem výrobků, zobrazovaných na stránce po 20 položkách. To už je lepší stáhnout si tabulku s ceníkem, jako to bývalo kdysi.

Také je trapné, když je eshop vybaven obrázky zboží, jenže místo obrázku je všude symbol "přeškrtnutý foťák" nebo úplně jiné zboží. Obrázky občas urychlí orientaci v e-shopu.

Ani v e-shopu nemám rád "buzerační okna",  která by mi nabízela něco, co nechci či slevu 100 Kč za registraci adresy. Jen to zdržuje, rozptyluje a otravuje. Naštěstí to v B2B není tak časté.

Možnost vyzvednutí zboží na pobočce pošty či obdobné ukládací služby v čase, kdy potřebuji je fajn. V případě hmotnějšího nákupu si raději nechám zboží dovézt a na dovoz zboží "do ruky" ČP opravdu není. Některé firmy nabízí i vlastní rozvoz, což se hodí u rozměrnějších, hmotnějších či choulostivější ch výrobků.

Dále vítám ochotu objednat zboží, které nemají v sortimentu. Nemyslím tím mrkev v obchodě s kabely ale například jiný typ jističe v obchodě s elektroinstala čním materiálem. Nerad totiž dělím jeden nákup mezi deset eshopů.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Stran: [1] Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

 O tom, jak tvůj dodavatel může zabít tvůj záměr ...
 Jak postupovat při nekvalitní práci elektroprojektanta?
 Víte, kdo odpovídá za stavbu a jak vypadá typicky česká geneze stavby?
 Je pro vás při nákupu důležitý obchodní název?
 Pokec živnostníků o službách českých e-shopů
 Nový e-shop regulátorů a zobrazovačů teploty
 #ESP Jaké jsou tvé nominace na slušný e-shop v elektrotechnice?
 bbbJaké jsou tvé nominace na slušný e-shop v elektrotechnice?
 Léto se SCHRACK TECHNIK
 Jak se ti pracuje s novým responsivním e-shopem Schrack?
 SCHRACK Technik cílí nově i na spotřebitele
 TIP K&V: Jak hromadně importovat do košíku?
 Co je pro nakupující v B2B e-shopu motivující?
 Nakupujte elektromateriál online a se slevou
 Kdy e-shop k nákupům ne/využít?
 K čemu je v e-shopu dobrá historie předchozích nákupů?
 Ze zákulisí E-shop SONEPAR
 Přibude ekologický příplatek ke nakupovanému elektromateriálu?
 Jsou elektrospotřebiče z bazaru bezpečné?
 Už se vám stalo, že vám zničili dodávku zaslanou k zákazníkovi a nevíte kdo to byl?
 Nakupujete elektromateriál v hobymarketech?
 Jaký máš názor na barterové obchody "po česku"?
 Jak na internetový obchod v elektrotechnice?
 E-knihy v novém obchodě firmy IN-EL
 Jak se starají výrobci a dodavatelé o "své" elektrikáře?
 Jak se k vám chová velkoobchod jako dobrému klientovi?
 Pozor na uvádění firemních značek na nepravých místech!
 SPD česko-čínské vztahy podporuje
 Kde je u upoutávek na prodej instalačního materiálu hranice serióznosti?
 Může být vypisovaná veřejná soutěž na dílo podle již neplatné ČSN?
 Nakupujete elektroinstalační materiál na aukcích často?
 Využijete BLACK FRIDAY ve sféře B2B?
 Jak na vás působí obchodník s naučenými frázemi?
 R4M: Kdy obchodníka nahradí robot?
 Je v digitální době obchodování snazší?
 Které ceny v obchodech skutečně platí?
 Který velkoobchod nominujete na SUPER dodavatele?
 Velkoobchod icenter uvádí novou výstavu VOLTÍK 2010
 Čekali byste reklamu na REXEL i na krytech kanálu?
 Procházka ELEKTRAMEM 2011 (#1.1) Milwaukee, SHOP Elektram, Citel
 Co myslíte? Prosadí se virtuální odborný velkoobchod třeba jako ALZA?
 Využíváte newsletteru velkoobchodů a analyzujete to nebo mažete?
 Nová verze Schrack LiVEPhone App 5.0
 Navštěvuje vás obchodní zástupce velkoobchodu? A jaký má důvod návštěvy?
 Jak reagujete na pivo, párky a dárky zdarma když přijdete nakupovat do VO?
 Kdo chce testovat betaverze velkoobchodního výprodeje?
 Co očekáváte za poskytované služby od velkoobchodu a které od výrobce?
 O cenových válkách.
 Jak se vám líbil 12. firemní den Elektrocentra Olomouc?
 SONEPAR koupil VaP Bransouze
 Jaký je ELKOV pro řemeslníky?
 Tak to REXEL v ČR ukončil ...
 Máte v Kamatu také přátele?
 Jakou fantazii mají marketéři ve velkoobchodech kromě úplatků?
 Koho nominujete za největšího velkoobchodního prodejního blba?
 Víte o tom, jak si ARGOS v Ostravě utrhl pořádnou ostudu?
 ELKOV: Nové požární třídy pro kabely.
 Které velkoobchody považujete opravdu za přínosné vy?
 ELKOV roste!
 Hradecká výstava SONEPAR 2017
 Byli jste také na výstavním dnu ELPREMO 2017?
 Historie nejstaršího velkoobchodu na Kladensku
 K&V TIPY# k velkoobchodním nákupům elektroinstalačního materiálu
 Dnes byla otevřena nová pobočka ELKOV elektro v Zábřehu na Moravě.
 Velkoobchod K&V ELEKTRO je tu i pro koncové uživatele
 ELKOV elektro zavádí na trh SERVISBOXy
 Víte o novinkách v ELKOVu?
 Vyhrajte nový vůz Škoda Karoq nákupy v K&V ELEKTRO
 Kolik svého času věnujete elektrotechnickým výstavám?
 Dálniční známku na rok 2020 za nákup
 K&V ELEKTRO dnes spouští v e-shopu nové služby!
 Velkoobchod ARGOS vydává květnový inzertní bulletin 2020/5
 Jak vznikl VARNET se ptáme Michala Vodičky
 Zahradní hadice, čerpadla a další sortiment k zavlažování zahrady nově v K&V ELEKTRO
 TiP na e-shop ELEKTRO Brůna
 Kupujte jakékoliv zboží v K&V ELEKTRO a vyberte si z hodnotných dárků
 Znáte společnost AXIMA Solutions?
 ELKOV elektro a VARNET s novou pobočkou v Praze
 ELKOV elektro a VARNET v Praze, nové pobočce

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (4)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.096 sekund, 25 dotazů.