Může po mě ČEZ chtít, abych si přípojku nn do 50m od sloupu zaplatil sám?
Zdeněk Friedrich:
Elektrikáři, natož revizákovi, který není úplný začátečník nebo ignorant a pokud vidí žalostný stav elektroinstala ce v domě nedá, aby nenahlédl i před odbočku od elměru. Na foto naštěstí již nefunkční fejfarka (dříve slangové označení HDS v rajónu VČE) na (v době revize) OM osazeném elměrem distributora. Vše za HDV v podobném stavu.
Rozvodak:
Citace: Zdeněk Friedrich 27.04.2019, 14:28
Elektrikáři, natož revizákovi, který není úplný začátečník nebo ignorant a pokud vidí žalostný stav elektroinstala ce v domě nedá, aby nenahlédl i před odbočku od elměru. Na foto naštěstí již nefunkční fejfarka (dříve slangové označení HDS v rajónu VČE) na (v době revize) OM osazeném elměrem distributora. Vše za HDV v podobném stavu.
A pak zjistí, že je jednodušší to ustříhnout až na sloupu a rekonstruovat celou instalaci od počátku.
Jan01:
. dostal jsem kontakt na technika, zkusim mu zavolat, jestli neporadi. Jakou mate zkusenost s vymenou elektromerove skrine, ktera je za dvermi ve verande? Puvodne jsem ji chtel presunout na venkovni zed verandy, ale stejne je to za plotem. Presunout to az na hranici pozemku je v tomto pripade dost slozite. Jit by to slo, ale prijde mi ta prace a finance neadekvatni k ucelu, aby se na elektromer mohl beze me jednou za rok kouknout odecitac. Cez ma na svych strankach v pripojovacich podminkach umisteni na hranici. Ale na druhou stranu tam ma rozplombovani a jeden z duvodu muze byt vymena skrine. Takze otazka je jestli jen nenahlasit plomby, vymenit skrin a nechat to tak jak je. Doted to nikomu nevadilo. Kdyby mi odpojili elektriku a pak bych zadal o pripojeni tak bych to chapal, ale takhle. Jak to chodi v praxi? Diky... Prikladam jeste fotku hds
Rozvodak:
No vida. V tomto případě je na vině někdo před vámi. Totiž přizdil tam blbě tu verandu, tak že nejde otevřít HDS, za to distribuce nemůže.