Jak rozchodit "3kW soustruh" na 16A 3F jističi char.B?
Jirka La:
Tak kdyz uz jsem se s tim fotil :-)
1) hvezda sedi
2) dobre vedet (jsem laik)
3) mate pravdu, elektrikar mi namontoval jako hlavni garazovy 3x25A, asi stejne jako ja netusil, ze hlavni je jen 3X16A >:(
4) navyseni by bylo dobre, ale kvuli jednomu soustruhu tolik administrativy a dalsich penez + vetsi pausal?
5) RADA NAD ZLATO, (poklona) . Frekvencni menic mam, tak to kdyztak vyzkousim. Jinak soustruh je z kovodilny, velmi dobry stav, byvaly majitel zakoupil CNC za 2 MEGA :D Videno na vlastni oci, bomba.
6) proveri v utery elektrikar ... snad
7) nestraste :-) vsechno v te skrince vypada docela nove
URCITE SE OZVU
Ohledne uzivani stavby. Jsem opravdu neskutecne prekvapeny, protoze by me ani ve snu nenapadlo, ze by snad uradum mohlo vadit, ze jsem si do SVE garaze dal SVUJ soustruh. Mezi nami, je tam chudak jen tak slozeny z paletaku na spalcich, takze ani o nejake instalaci nelze mluvit. Mimochodem, vice se bojim, aby ho nejaky extra prizpusobivy neprizpusobivy pricmoudly pritahovac zeleznych a nezeleznych kovu nepremistil jinam
P.S. Pokud je hlavni jistic 3x16A-charB, pomohlo by, kdybych si do garaze nechal dat 3x16A-charA - to by snad mohlo zabranit vypadavani hlavniho, ktery je v zamcene skrince a o klice si clovek musi jit rict?
Jiří Schwarz:
Citace: Jirka La 30.04.2015, 19:17
...
Ohledne uzivani stavby. Jsem opravdu neskutecne prekvapeny, protoze by me ani ve snu nenapadlo, ze by snad uradum mohlo vadit, ze jsem si do SVE garaze dal SVUJ soustruh.
...
Spousta lidí netuší, že když je to zkolaudované jako garáž, nebo dokonce skupinová nebo řadová garáž, že je omezeno kolik tak smí skladovat PHM, kolik jiných ropných látek, kolik jiných hořlavin jako např. barvy a ředidla...
Dokud se nic mimořádného nestane (nebo dokud se nenajde nějaký snaživý bonzák), takové 3 kanystry benzínu nebo zásoba barev na jarní úpravu a údržbu chatky není v garáži vyjímkou...
Jirka La: