Je takto zapojený bytový rozvaděč správně proveden?

<< < (17/30) > >>

Nehorák:
Citace: Michal Horák (Praha)  04.04.2010, 00:11

všechny problémy co na něm vidím byly popsány, navíc vidím jen jeden ... u pračky prosím nahradit B10 za B16.

To jste teda objevil Ameriku. To je tam napsané hned z kraje.

Jirka Š. Svejkovský:
Citace: Michal Horák (Praha)  04.04.2010, 00:11

Když to tu tak sleduju nedá mi nenapsat jak to tady vidím já: Zaregistroval jsem se sem a byl jsem označen za laika  :) Napsal jsem dotaz a byl mi vyhozen protože byl moc dlouhý a měl víc jak jeden otazník  :) Zkrátil jsem ho a byl jsem nazván panáčkem co se snaží ušetřit  :) na této veřejné části se spíš útočí než radí. Můj dotaz byl v podstatě o pocitový záležitosti jestli a proč se bát/nebát hliníku při připojení RD v zemi na delší vzdálenost - a celá tahle diskuze a její pravidla ze mě udělaly blbečka :) není to o tom, že bych tu chtěl všechno krtitizovat, ale pár lidí by se asi mělo zamyslet a kdyžtak neodpovídat. No a abych nebyl stejnej jako "Václav 3" a neplácel jen o tom kdo je větší profík ... tak k tomu rozvaděči ... všechny problémy co na něm vidím byly popsány, navíc vidím jen jeden ... u pračky prosím nahradit B10 za B16.

1) Nečtete pravidla diskuse
2) Laik jste a laikem pravděpodobně i zůstanete. To není urážka, to je fakt.
3) Na některé otázky vám odpovíme rádi, ale jsou věci, které přesahují vaše možnosti (i když si myslíte, že ne). Navíc vám tu nikdo svéprávný nebude radit, jak obejít zákon.
4) Nelíbí se vám tu? Snadná rada. Nechoďte sem.

Kamil Novák:
Citace: tomáš buřival  03.04.2010, 23:48

Je běžné, že se projekt dodělává k hotovým stavbám. Co jiného zbývá např. u starších domů, kde projekt nebyl nebo se ztratil. 

To ale není žádný projekt.  (no)

tomáš buřival:
Měl jsem na mysli dokumentaci ...

Radek Červený: