Potvrdíte mé skvělé perpetum mobile pro vyhřev domu?
Lubomír Jindra:
... stačí se podívat na současnou fimovou tvorbu, fantasy je označované za scifi a seriály ze všedního života jsou plné kouzel, lidé používají ultramoderní technologie, ale vůbec nemají potuchy, jakým způsobem všechny ty "věci" okolo nich fungují, pak se nelze divit že kouzla a čáry je vlastně legitimní a jediná představa lidí o fungování většiny věcí kolem nich. Okultní vědy, astrologie, věštírny prožívají boom...
Nedávno jsem četl hezkou studii o tom, že celosvětová úroveň vzdělání klesá... Takových "Ňuňů" bude tedy přibývat, zvykejme si na to, přichází nová éra moderních idiotů, kteří budou ovládat ultramoderní technologie, ale když si budou chtít koupit auto, půjdou za věštkyní...
Radek Červený:
Všichni, co výše tvrdili, že perpetum mobile neexistuje byjste konečně měli vystrčit hlavu ven ze svých izolovaných pracoven a rozhlédnout se kolem sebe.
Funguje již řadu let na celém starém kontinentě. Vymyslel ho škopek pilin ( evropský komisař ) a dal mu oficiální název OZE.
Není nic geniálnějšího za jistých okolností nakupovat kWh energie za nevelých 5 Kč a to v tom horším případě a prodávat ji zpět do sítě za 14 Kč. Ztráta ne měniči v tomto příkladě nehraje zásadní roli. Zasvěcení jistě pochopí ;D
Jirka Š. Svejkovský:
Tady je ale veselo ;D
Mařík Pavel:
Že by si kolega Kolesa změnil nick? Pane Ňuňa, jaký je Váž názor na ženy v bazénu?
::)
Václav 3:
Fandím všem, kteří se snáží svět posunout kupředu, ale nejprve to chce solidní znalosti z oboru, ve kterém chtějí zazářit. Tohle nemůže fungovat ani omylem.
Pro Ňuňu jeden doporučený experiment, než se pustí do práce na svém monstru: máte-li jakékoliv osobní auto, zkuste při chodu motoru na volnoběh odpojit buzení alternátoru (u novějších vozů to nepůjde, protože je regulátor vestavěn přímo v alternátoru, tam je třeba odpojit výstup alternátoru k akku - nikoliv však odpojovat akumulátor od vozidla) a uvidíte o kolik se vám zvýší volnoběh, tak budete mít představu, jaký výkon alternátor ke své činnosti potřebuje - obvykle se uvádí až 2kW u alternátoru 14V, 55 až 70A. Automobilový alternátor má poměrně špatnou účinnost, protože je uzpůsoben k provozu ve vozidle, kde se vyžaduje téměř konstantní výkon ve velice širokém rozsahu vstupních otáček.
Navigace
[0] Index zpráv
[#] Další strana
[*] Předchozí strana