Lze osadit prázdný podružný rozvaděč nebo jej musím koupit již sestavený?

<< < (9/10) > >>

Miroslav Revús:
To: Kamil Novák

Plne s Vami súhlasím, že legislatíva je daná a treba ju dodržiavať. Nie vždy mi je "po chuti",  ale s tým sa nedá nič robiť.
Nápad kolegu Hasalu sa mi maximálne pozdáva. Prevažná väčšina malých bytových rozvodníc je aj tak skladaná na mieste stavby podľa požiadaviek zákazníka a pokiaľ to robil rozumný elektrikár a nie diletant, tak na typizovaných komponentoch nemá čo pokaziť. Iba ak nesprávne hodnoty ističov vzhľadom na vývodové káble. To by sa ale nemalo stať, keď existuje projekt.

Jan Franěk:
To POMOJET

Nic jsem nepsal o revizním technikovi a elektrikáři a už vůbec nic o méněcennosti. Nevím jak jste na to přišel.Jen jsem konstatoval jaká je situace. taky se mi moc nelíbí ,  ale musím se podřídit.
Taky nemohu sám dělat rozvaděče ani jako rev. technik. Ale mohu si udělat živ. list na výrobu rozvaděčů a začít je dělat. Stejně jako kdokoli jiný.
Ta volba je přece na každém z nás.

pomojet:
TO FRANEK

Jsem toho názoru ,že nám elektrotechnik ům rozhodně neprospěje
když si budeme navzájem házet klacky pod nohy.
Pokud mi někdo uvede seriozní firmu,která mi dle požadavku vyrobí
rozvadeč a dá na něj typový štítek jsem ochoten o tom uvažovat.
Ti co v dnešní době uspěšně podnikají jsou vesměs bývalí
veksláci. >:(
                                         POMOJET

Jan Franěk:
Teď nevím co myslíte tím házením klacků pod nohy. Jestli to, že při revizi jsou problémy pokud nemá rozváděč štítek, tak to docela nechápu. Pokud to zreviduji, tak ponesu kůži na trh já i věškerá rizika s tím spojená. Jinak si za ně nese odpovědnost výrobce.

Pokud neznáte spolehlivé firmy na výrobů rozváděčů rád Vám alespoň dvě doporučím. Určitě žádný z nich nebyl v minulosti vekslákem.