Vojtěch Běhunčík
Neverifikovaný uživatel @6
Offline
|
|
« Odpověď #1 kdy: 10.08.2007, 15:18 » |
|
Výtah z "Pravidel pro používání razítka při výkonu povolání autorizovaného inženýra a autorizovaného technika": --- Autorizační razítko je autorizovaná osoba oprávněna používat pouze pro označování dokumentů pro úřední účely, vztahujících se k vybraným činnostem ve výstavbě v rozsahu oboru nebo specializace, pro kterou jí byla autorizace udělena. --- (1) Autorizovaná osoba musí označit svým autorizačním razítkem a vlastnoručním podpisem: a) projektovou dokumentaci stavby (změny stavby), kterou stavebník připojuje k žádosti o stavební povolení nebo k návrhu na zahájení územního řízení, c) dokumentaci předkládanou stavebníkem v řízení o změně stavby před jejím dokončením, d) změny, k nimž došlo při provádění stavby, vyznačené se souhlasem stavebního úřadu v dokumentaci ověřené stavením úřadem, které stavebník předpokládá v kolaudačním řízení při splnění podmínek §81 odst. 4 stavebního zákona, e) dokumentaci nezbytných úprav, nařízených stavebním úřadem podle §87 stavebního zákona, j) prohlášení autorizované osoby o zajištění odborného vedení stavby v těch případech, kdy stavbu provádí stavebník sám pro sebe svépomocí, k) vyznačení autorizované osoby ve stavebním deníku, která je odpovědná za vedení realizace stavby, při zahájení, přerušení nebo ukončení činnosti na stavbě. --- (2) Autorizovaná osoby může označit svým autorizačním razítkem a vlastnoručním podpisem : b) odborná stanoviska a posudky, c) dokumentaci pro provedení stavby, d) dokumenty, v nichž autorizovaná osoba prezentuje vlastní kvalifikaci - autorizaci ve vztahu ke klientovi, státu nebo ČKAIT. --- Poznámka: Některé v této souvislosti nepodstatné položky (jako terénní úpravy, návrh územně-plánovací dokumentace atd.) jsou vynechány.
|