Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!

+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  VEŘEJNÁ ZÓNA
| |-+  Témata ještě nezařazená do příslušných rubrik
| | |-+  Existuje nějaké školící centrum, kde zaučují k opraváře?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Existuje nějaké školící centrum, kde zaučují k opraváře?  (Přečteno 1552 krát)
Pavel S. K.
Neverifikovaný uživatel @1

« kdy: 14.02.2025, 11:02 »

Jsem vyučený elektrikář silnoproud. Pracoval jsem jako strojní elektrikář na montáži (stavbě) výrobních linek, CNC strojů. Potom jsem dělal wifi a pc sítě, satelitní techniku.
Po přestěhování, jsem nenašel práci v oboru a tak dělám mimo obor, dlouhodobé provizorium.

Hledal jsem práci (i v širším okolí),   firmu zabývající se montáží el. strojů, jako co jsem pracoval dříve, ovšem žádná tu není.

Umím si doma hodně věcí opravit, opravuji si doma a v rodině domácí spotřebiče - bílou techniku.
A tak uvažuji pracovat jako opravář domácích el. spotřebičů, na živnostenský list.

Sháněl jsem nějakou rekvalifikaci nebo kurz, který by mě proškolil k těmto zařízením. Ptal jsem se na x místech, NIC JSEM NENAŠEL.
Maximálně to že existují učební obory elektrikář - opravář praček a myček, ale nemůžu se ve 40 vracet do školy.

Moderátor - Původní nesmysl zněl "Kurz či zaučení na opraváře domácích el. spotřebičů?".
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jaromír Táborský
Neverifikovaný uživatel @6

« Odpověď #1 kdy: 23.02.2025, 14:17 »