Zajímavé zastavení se na cestě a úvaha k 7. otázkám.
1. Aby činnost bavila minimálně 80/20, ale lepší na 20/80. Je to otázka vztahu k sobě, vztahu k okolí, vztahu k té činnosti. Dělejte každou práci s radosti ( nás učili dědové...)
2. Hranice znalosti elektrotechnik
a.
Nastínil jsi Mirku rovnici kde na jedné straně je vzdělání a vědomosti
a na druhé straně rovnice je dovednost a "oprávnění".
Dalo by se také říci, že základy elektrotechnik
y a její aplikace = realizace v praxi v procesu
3. Hranice hloubky znalosti? Stačí vyjmenovat předměty z průmyslovky a potom přidat vš oblasti. Je to strašně široké pole jen v oblasti silnoproudé techniky. Často jsem uvažoval o tom, kde je hranice mezi silnoproudem a slaboproudem? Před 20-30 léty se začalo prolínat. Vždy jsem viděl lidí, kteří se ponořili do velké hloubky problému, stali se v dané oblasti odborníky. viděl jsem elektrikáře, kteří zestárli již ve 27 letech. A ujel jim vlak. nechtěli se ponořit hlouběji.
4. Jak moc hluboko se ponořit? Co nejhlouběji. Má to vždy 3 fáze. Sběr informací, jejich třídění a realizace. Když o tom málo víš, nelze nic realizovat. Pomořování je celoživotní proces. Výsledkem je bud umíš nebo je čumíš. Je to otázka chtění a buzení....a je to odvislé od čtyřech složek jako se
![poklona](http://diskuse.elektrika.cz/Smileys/alive/notworthy.gif)
. ( tělesně, duševně, duchovně a sociálně). Ve všech oblastech je nutno se cvičit. Počátek moudrosti je ( odpověd je v Přísloví 1,7)
5. Tvoje dovednosti a Tvoje cena? Obojí je umění. Dovednost se dá trénovat, cena je věc morálky.
I když někdy obvyklá....