Jaký je správný postup reklamace nefunčního elektroměru a co dál??

<< < (2/3) > >>

Zdeněk Pikhart:
Jistič vám určitě nevyměnili. Ten 15A jste tam měl a oni to upravili pouze administrativn ě. Aby jste nepřišel o zaplacený příkon, nechte si jistič vyměnit za nový 25A a nechte si to zpět změnit ve smlouvě. Budete k tomu potřebovat i revizi odběrného místa.

František Šohajda:
E.GD nikdy nic nedělá-nemění s jističem ,   ten je majetkem majitele domu a ne E.GD. Na to jsou
hákliví něco dělat na víc, co není jejich majetkem!! ;D

Václav Třetí:
Jističe 15A se běžně nedodávají již od r. 1976.  Tedy již jističe typu IJV a ITV novějšího data výroby jsou v hodnotě 16A. Dnes má v nabídce jističe 15A pouze  firma Bonega.

Martin Škopek:
Citace: Václav Třetí  24.02.2023, 05:02

Dnes má v nabídce jističe 15A pouze  firma Bonega.


Instalovat hlavní jistič před elektroměrem o hodnotě 13 A nebo 15 A nemá smysl, neboť měsíční platby za distribuci dle velikosti hl. jističe jsou stanoveny v pásmech, a tady plátí pásmo 10 až 16 A včetně.

Jiří_Hrubý:
Citace: Martin Škopek  24.02.2023, 08:51

,  a tady plátí pásmo 10 až 16 A včetně.

Nikoliv, v případě tazatele je pouze jeden rozsah a sice do 25A.
Že mu zaevidovali menší hodnotu podle skutečnosti, je běžný postup a bohužel chyba odběratele, že nečte smlouvy a nenechává si revidovat OM.

Navigace

[0] Index zpráv

[#] Další strana

[*] Předchozí strana