Je možné a případně jak, připevnit zásuvku na zeď, na které je nalepen koberec?
Jan Franěk:
Jednou píšete hořlavost a podruhé třída reakce na oheň. Jak jsem psal, máte v tom guláš :-\
Citace: Jarda Ch. 28.02.2021, 22:43
Jsem docela zklamán tím, že tu nedokáží refundovaně odpovědět, za jakých podmínek jsou schopni to zrevidovat podle norem.
V pořádku. Zkuste se zamyslet nad tím, proč tomu tak asi je a proč vám nestačila dle mého jednoznačná nápověda.
PS: JInak musím souhlasit se Zdeňkem Dančákem. Koberec na zdi býval moderní tak před 15-20 lety. Po zkušenostech s údržbou, prachem a dalšími problémy které to v kancelářích přinášelo (u dětí alergie na roztoče a prach) už v podstatě neznám jedinou takovou kancelář, nebo pokoj v RD či bytě.
Jarda Ch.:
ja jsem laik a guláš v tom mít mohu. Terminy jsem používal ty, které píšou u koberce. Člověk z oboru by mě měl poučit, co značka Cfl znamená a ze to není hořlavost, ale třída reakce na ohen.
Tím kam jste mě navedl, jsem si pár věcí zjistil, takže mám lepší představu. (poklona) za nakopnutí. Na to co je a není moderní, se mohu zeptat na FB.
Václav Třetí:
Komu není rady, tomu není pomoci a když se chce pes bít, tak se hůl vždy najde. To mě tak napadlo jako odpovídající komentář po pročtení téma, které mi zpočátku nějak uniklo.
Asi bych uměl nalézt řešení, které by jakž-takž eliminovalo nebezpečnost věci, ale třeba jako radu zde nebo předmět zakázky bych to nepoužil. To by mohlo být řešení, pokud bych o koberec na stěně stál já sám a mohl bych to nejen zrealisovat, ale také dlouhodobě sledovat a kontrolovat.
Peter Lovacký:
Citace: Jarda Ch. 28.02.2021, 22:43
Jsem docela zklamán tím, že tu nedokáží refundovaně odpovědět, za jakých podmínek jsou schopni to zrevidovat podle norem.
Za mě má koberec reakci na ohen třídy C, je tedy možné na ně montovat zařízení, které splňuje montáž na hořlavé podklady třídy C a horší.
Podľa môjho je vaša otázka určená pre projektantov a výrobcov