Má cenu se předzásobit k zákazu halogenových žárovek?
Milan Hudec:
Nedávno našla známá krabici klasiček při úklidu na půdě, prastarých kvalitních s velkou baňkou, nic lepšího už nikdy nekoupí, několik málo jsem vyškemral, proto zásoby ano a ve velkým.
V Brně vím o kulturním sále kde se předzásobili brutálně ( i nějaká půjčka musela být) a dnes jsou díky tomu naprosto za vodou a neřeší problémy nastíněné p.Dosbabou.
Václav Třetí:
Přiznám se, že halogeny v provedení s paticemi E14 a E27 nemám příliš rád a s nimi se předzásobovat asi nebudu, ale lineární halogeny jsou užitečné, tam bych zásoby docela doporučil.
František Šohajda:
Za mě...
Používám raději LEDky než klasiku....Vyh ovují mě maximálně!! (dance)
PS:Nedávno jsem byl u výměny několika operačních svítidel za LEDkové....
Asi po 2 měsících velkých operací jsem se bavil s lékaři a ti by už nikdy klasiku nechtěli....lé pe vidí operované pole a nebolí je oči ! O horku nad hlavou ani nemluvím..
LED maximálně chválí!!
Jiří Schwarz:
Citace: Miroslav Minařík 27.08.2018, 22:35
... nedostatek Naturalu. Lidé se předzásobovali ...
... nemáme dálnopis, telegram, gramofon, magneťáky ...
Je obrovský rozdíl v tom, jestli něco zanikne přirozenou cestou, nebo jestli mi to někdo sebere, zakáže...
Magnetofon ani gramofon nikdo nikomu nezakázal
Pokud bude někdo chtít, může si doma dálnopis oprašovat, natáhnout si vedení k sousedovi a "dopisovat si"...
A Natural? Nevím jak v Brně, ale "u nás na západě" vzniklo šílenství s předzásobením v okamžiku, kdy bylo signalizováno výrazné zdražení. Takže tam je to na jinou otázku - jestli ty starosti stály za ty ušetřené peníze.
Fuk Tomáš:
Citace: František Šohajda 28.08.2018, 06:16
Používám raději LEDky než klasiku....Vyh ovují mi maximálně!
Ale o tom to přeci vůbec není. Tam, kde LEDky vyhovují lépe než edisonky, tam se už dávno prosadily a nepotřebovaly na to žádný zákaz.
Jde tady o situace, kdy vyhovují hůře, a ten zákaz se snaží to násilím zlomit přes koleno.