Jak vyřešit přístup k elektroměru, když chci svůj pozemek dodatečně oplotit?
Radim Strycharski:
Citace: Jaroslav Ložek 23.02.2018, 11:05
Jestli myslíte zaplombovaný jištič (promiňte, jsem laik), tak ten jsem viděl hned vedle elekroměru (tedy na mém pozemku). Na hranici pozemku už žádná skříň není.
Do vašeho vlastnictví patří také přívodní vedení k elektroměrovém u rozvaděči, které začíná v pojistkové skříni. Pojistková skříň patří distributorovi, ale pojistky v ní a přívodní vedení k elektroměrovém u rozvaděči patří vám. Možná jste překvapen, ale distributor nemůže odpovídat za správné jištění vedení, které mu nepatří. Co se týče toho přístupu k elektroměru, prostudoval bych smlouvu o připojení.
IM:
Počkejte, až vám ten nesmyslně umístěný sloupek zboří nějaké vozidlo a pak ho přemístěte za peníze z povinného ručení. ;D
ACEOF ACES:
O přístupu se píše v připojovacích podmínkách místního distributora.
Nedošlo k rekonstrukci odběrného místa ani ke změně sazby, podle mého názoru v tomto případě nemusí odběratel přesouvat svůj stávající elektroměrový rozvaděč na jiné místo nebo provádět úpravy/změny svého odběrného místa.
Radek Červený:
Teď nic dělat nemusíte, pokud nebudete distributora dráždit, tak ani nepostřehne, že je tam nějaká brána.
Otázka je, co bude za rok, dva, pět, deset....
Stačí párkrát zapomenout na odečet, požádat za tři roky o změnu sazby, opomenout zaplatit nedoplatek, jehož následkem bude přerušení dodávky.... a celé kolečko začínáte od začátku. A tam už distributor může požadovat nekompromisně přesun na volně přístupnou hranici pozemku.
Jak jste se ptal distributora? Ptal jste se formou "můžeme to tak udělat" nebo jste zaslal písemnou žádost o udělení vyjímky z připojovacích podmínek? Zkuste druhou možnost, pokud je rozumný důvod k opatřením, které vyžadují vyjímku, většinou jsem se s techniky dohodl a vyjímku udělili.
Jaroslav Ložek: