Vyplývá z ČSN 33 1600 povinost vydávat výchozí revizi elektrického spotřebiče?

<< < (2/5) > >>

Jirka Š. Svejkovský:
Výraz Výchozí revize mě celkem pobavil. Představil jsem si mojí sympatickou kolegyni ve skladě, jak s vážným výrazem provádí výchozí revizi vrtačky, kterou právě vybalila z krabice.  ;D

Jan Bocek:
Citace: Milan Hudec  17.10.2017, 17:15

Ono označení normy revize bylo poněkud nešťastné.

Přesto, když se to v roce 1993 začalo rodit, tak jsme to sice s protesty přijali jako věc
k o n t r o l y. A jako kontroly se to provádí dodnes.

Norma 331600 doporučuje v 3.1.2 čtyři kroky. A těmito kroky mám zatěžovat revizního technika? Na to mi desítky let stačila žena z domácnosti s §4 a k tomu ZO01 se dvěma tlačítky.
Po roce 1994 jsem pověřil kontrolou mladou elektrikářku a koupil ji PU 130.

Škody kterým bylo možno "revizí" předejít jsou minimální.

Přemýšlím, zdá se nějaký malér stal za 34 roků při používání spotřebičů ve velké firmě, kde bylo cca 30 tisíc spotřebičů ( to jsme zjistili po inventuře a vystavení karet v roce 1994).
Problémy byly se špatně připojenými svařečkami, vrátky, michačkami, transportéry.. .protože se věčně předělávaly zástrčky 25/60 a potom oválné ,  kulaté. Ale to je historie.

Při kontrolách ( revizích) spotřebičů a hlavně prodloužení jsem se setkal s nebezpečnými kusy. Ale pokud by uživatele plnili své povinnosti, také předáci a mistři, tak na to přijdou také. Ta odpovědnost se nějak přesunula na konec řetězu, místo na začátek.

Úkony "revize" většinoiu spočívají jen v prohlídce a měření PE vodiče.

Kéž by....a navíc tyto úkony dovede udělat každý elektro údržbář ( měl by )

Jinak revize spotřebičů je celkem slušný jobs i když to vede k degeneraci revizních techniků.
Potom mají problém s výchozí revizi i jednoduchého elektrického zařízení. Říká se tomu profesní deformace. To je stejné, jako kdyby kvalifikovaný obkladač dělal přidavače do michačky.

Ono označení normy revize bylo poněkud nešťastné.
Atd.....,  je to na dlouhé povídání.