Kam zapojit ochranný vodič na N svorkovnici za proudovým chráničem?
Ivan Tichý:
Citace: Jan Bocek 09.07.2016, 14:00
....nikde jsem žádné schéma zapojení skutečného stavu, třeba ručně nakreslené
neviděl. V celé diskusi žádná příloha není. Ten váš popis na začátku diskuse je k ničemu.
Ostatní to pochopili, nemohu za to, že vy ne.
Ivan Tichý:
Citace: Jaroslav Molák 09.07.2016, 13:51
"Nová instalace, zajímavé zapojení, nejsem elektrikář, ale padesátku jsem měl ještě na škole.
Všechno funguje, jen se mně nezdá bezpečnost, uzemnění plave. Smí to tak být a jak to předělat" se ptá, zdá se hloubavý člověk, má v instalaci nepořádek takový, že je to při poruše nejen nefunkční, ale i nebezpečné úrazem a v hlavě zmatek, který šíří kolem, v řemesle šlape jako slon v porcelánu a přesto říká, že něco o elektrice ví. Alespoň o padesátce.
Počítám jenom vstupy, víc než deset a na druhé straně diskutující, z jejichž příspěvků by mělo být tazateli jasné, co mu všichni říkají:
Člověče sbírejte raději poštovní známky, v elektrice by jste mohl ublížit nejen sobě, ale i druhým. Nechte si tu novou instalaci opravit někým, kdo je profesionál
Pakliže nemáte něco konstruktivníh o k tématu, prosím nereagujte. Známky si sbírejte sám.
Milan Hudec:
Citace: Ivan Tichý 09.07.2016, 11:06
Jak zapojení, tak hodnoty chrániče tu zazněly několikrát.
Já pochopil, že zapojení máte jakési "pošahané" a chránič nemá jen hodnotu proudu, ale i další znaky typů, výrobce atd..., které mohou lecos napovědět.
Ivan Tichý:
Citace: Milan Hudec 09.07.2016, 15:42
Já pochopil, že zapojení máte jakési "pošahané" a chránič nemá jen hodnotu proudu, ale i další znaky typů, výrobce atd..., které mohou lecos napovědět.