Lze připojit dvě měření jediným kabelem ze sloupu?
Valek Tom:
No je pravda, že na ten sloup namontovali pojistkovku pro dva kabely.Ale když jsem se ptal technika od ČEZu, jestli mám tahat další kabel k rozvaděči, odpověděl mi, jak už sem napsal, že není třeba.
No zejtra tam napíšu a nechám si potvrdit písemě, že to tak může být a pak se uvidí.Soused revizák mi řekl, že se s tím už jednou setkal.Udělal revizi a najednou začal ČEZ vyhrožovat, že mu nechá sebrat licenci, když tohleto zrevidoval a povolil k užívání.
S dalším kabelem nemám problém, zůstalo mi cca 20 metrů z přívodu k novostavbě, takže když tak koupím chráničku na sloup a kabel natáhnu.Naštěs tí jsem do zídky zavedl dvě průchodky k rozvaděči a dvě od něj.
Jen mě sere to, že ještě nemůžu dozdít zídku a zapojit ovládání nové brány.To zase budu čekat, než se někdo vyjádří.Ach jo.
PS:s vyšším odběrem u budoucího tchána se vůbec nepočítá, topí kotlem na tuhá paliva a občas plynem.Elektri ku dobudoucna nezamýšlejí.
Vít Rotrekl:
Zvážil bych ještě tu výměnu LSFka, za nový jisitč B25A...
A ten stávající odvod vypadá na 5x6 :) Ale ničemu to nevadí.
Valek Tom:
Ach jo, já jsem ale blbec.Tak zažraný do obrázku a přehlídnu toto :D
Je tam skutečně 5x6 ;)
Ten LSF je tam namontován jen cvičně, abych mohl natvarovat ty propjky.Nový B25 A byl již zakoupen, nicméně v době montáže nenalezitelný. Už se našel 8)
Pavel Horský:
V jednom rozvaděči po sejmutí společného krytu dva přívody....... ......moc by se mi to nelíbilo. Selže lidský faktor a na úraz je rázem zaděláno.
Vašek Petr:
Ono se to asi už moc nenosí a zde v tomto konkrétním případě bude člověk ovlivněn délkou přívodního kabelu, ale za mlada nás učili, že přívod napětí na jističe by měl jít shora a odvod spodem. Je mi jasné, že jističi je to jedno, kudy přes něj proud teče a správný elektrikář si před hrábnutím do instalace obvod proměří, ale bylo to kdysi takové pravidlo v rozvaděčích, které se dnes už moc nepoužívá. Možná je to na škodu...
Navigace
[0] Index zpráv