Postačí 3x16A pro plně elektrifikovaný byt?

<< < (3/7) > >>

Kristýna:
Tak jsem zas o něco chytřejší. Jelikož jsem laik a beru jenom informace, které se ke mně dostanou od lidí, kteří tomu rozumí více než já.

S tím jističem  jste měli pravdu, není to jistič. Je to jen 3 fázový vypínač na troubu, jističe pro kuchyň máme v bytě na chodbě.

Co se týče toho 1x 25A jističe před elektroměrem, umístěným na chodbě v domu, našla jsem si smlouvu a tam je uvedeno toto: jmenovitá hodnota hlavního jističe před elektroměrem [A]:  3x25,0

Takže se omlouvám za mystifikaci. Výměnu za měď zvažujeme i tak, jde spíše o to, jestli tyto hodnoty postačují...?

Tomáš Kurel:
kde se ten váš byt nachází?

Roman Šafránek:
Citace: Tondys  08.01.2015, 18:56

Gratuluji vám k novému bytu a s chutí se pusťte do příprav k nastěhování. Předem uvádím, že nejsem odborník elektro, ale jen uživatel a podělím se s podobnou zkušeností.
Jen a pouze ta varná deska by myslím potřebovala 35 A jistič na chodbě. Myslím, že od ní ustoupíte. Pokud ne, tak při 35 A byste nemohli už třeba zapnout troubu, nebo rychlovarnou.

Proč tady plácáte nesmysly? Paní má jistič 3x25A, což je na panelákovou domácnost bez ohřevu TUV a dálkovým topením ažaž. 3x35A hlavní jistič jsme měli v RD který se elektřinou i vytápěl.

Lukáš Rotrekl:
Citace: Kristýna  08.01.2015, 19:08

Co se týče toho 1x 25A jističe před elektroměrem, umístěným na chodbě v domu, našla jsem si smlouvu a tam je uvedeno toto: jmenovitá hodnota hlavního jističe před elektroměrem [A]:  3x25,0Takže se omlouvám za mystifikaci. Výměnu za měď zvažujeme i tak, jde spíše o to, jestli tyto hodnoty postačují...?

3x25A jistič před elektroměrem vám bude na 99% stačit (to jedno procento jsou vyjímky, kdy si někdo vzpomene, že si na balkón dá vířivky s 12kW a podobně)

Citace: Kristýna  08.01.2015, 12:47

Nově jsme si koupili byt a teď řešíme elektřinu v bytě, která má být nová.