Kolik metrů kabelu se použije při elektroinstalaci v rodinném domku?

<< < (6/8) > >>

Jiří Novotný- Stryker:
Na druhou stranu, pokud elektrikář dotyčného vážně okradl, dobře mu tak, příště si snad vezme z tohoto ponaučení  :D

Kristina:
,   (poklona)  vám všem za odpovědi. Ráda bych několik věcí uvedla na pravou míru. Jestli vám můj dotaz přišel hloupý, pardon, jsem naprostý lajk a nemám vůbec žádnou představu o tom, co vše je potřeba, když se provádí elektroinstala ce. Dostala jsem vyúčtování od elektrikáře, který prováděl elektroinstala ci v domě mé matky, která před časem zemřela, jelikož pán nemá žádnou objednávku ani fakturu, protože s mojí mamkou se na všem domluvili ústně, tak jsem si jen chtěla některé věci ověřit. Vím jen, že tam ty práce provedl a protože jsem slušný člověk, chci mu jeho práci zaplatit, i když bych vzhledem k tomu, že nemá v ruce žádný papír na něj mohla z vysoka vykašlat. Na druhou stranu se mi nechtělo jen slepě věřit tomu, co mi předložil, tak jsem si chtěla ověřit věci, které mně trošku byly do očí, jako např. 770m celkem různých kabelů na malý domeček. Neměla jsem představu, jestli je to možné či ne. Osvětlili jste mi tady, že to možné je, ještě si to s pánem překontroluji na místě. Ještě jednou  (poklona)  vám všem, kdo jste reagovali na můj dotaz a zároveň nerýpali. Pěkný den

Zdenek Hejčl:
Pokud nemáte od elektrikáře plány skutečného provedení intalace - vyžádejte si je. Podle schéma zapojení a tras se dá přibližně spočítat, kolik m kabelů a jak ekonomicky jsou navržené.
Revize s popisem obvodů je snad samozřejmostí.

Petr M:
Citace: Zdenek Hejčl  08.12.2014, 16:14

Pokud nemáte od elektrikáře plány skutečného provedení intalace - vyžádejte si je. Podle schéma zapojení a tras se dá přibližně spočítat, kolik m kabelů a jak ekonomicky jsou navržené.
Revize s popisem obvodů je snad samozřejmostí.

Navíc tahle dokumentace je podle vyhlášky povinná po celou dobu životnosti stavby...