V čem vás elektromobilita nikdy nepřesvědčí?

<< < (9/16) > >>

Jan Alin:
Citace: Miroslav Minařík  13.10.2014, 10:59

Pavle, když nevěříš mě, tak jim uvěříš?
Psal jsem, že s elektromobilit ou vlastně nemám nic společného (kromě několika rekordů) ale jsem obklopen dlouhodobými uživateli již několik roků. Podle toho co zde čtu, tak jsem lhář já i oni. Nebo někdo jiný je úplný mimoň.

Vezmu tedy kameru a položím jim otázky co si myslí o lidech s předešlími tvrzeními. Někdy mi to zde připadá jako hádka zda by nebylo lepší zrušit měkké a tvrdé iy a zachovat pouze jediné.
 (fool)


Vzhledem k tomu, že se tento píspěvek týkal mé reakce, chtěl bych upozornit na to, že jsem nikoho lhářem nenazval a jako úplný mimoň se taky necítím, naopak bych řekl, že jsem odpověděl přesně na dané téma. Mám z tzv.elektromob ility i kladné zkušenosti z letošního roku, ale na to se tu nikdo neptal.  :(

Miroslav Minařík:

Byli jsme dnes v Trenčíně ale Jirku Vlka ani Jaromíra Marušince jsem již nezastihl. Jeden tam byl Teslou druhý elektrickým Super Elem. Jirka mě napsal, že musel odjet na konferenci do Berlína. Tou Teslou.
Berlín je z Brna 600km. Z Trenčína ještě dál. Jak tam asi chce dojet? Když je to tak nanic? Tedy on v tom Berlíně již je. A pojede zpět.
Vidím, že někteří elektromobil mají a roky je užívají a druzí ho nemají a stále zdůvodňují, co vše je špatně. Já na Teslu nemám peníze, proto mám obyčejnou čmoudící škodovku. Ale o efektivitě provozu nepochybuji. Možná je to také tím, že jsem s elektromobilem pár tisíc km najel v létě i zimě.

Jak je tedy možné, že na jedné straně se něčemu nevěří a na straně druhé to někdo prakticky provádí? Asi bude zakopaná kočka v tom, že ten, kdo nevěří je pohodlný a nebude se pro nic za nic honit za pravdou. Stačí mu číst noviny a ty mají přece vždy pravdu. A ten kdo to prakticky používá, to mu je to jedno, co si myslí ten novinový povaleč. Mává rukou a říká "ať nevěří jeho problém".

A já jsem mezi těi dvěma skupinami.  (zle)

Milan Hudec:
No vidíš, já zas hovořil s dvěma, kteří na Teslu jistě mají, provozní náklady je nezajímají atd.,  přesto jsem se od obou dočkal odpovědi, že nejsou tak bohatí aby si mohli dovolit vyhodit tolik peněz za starosti a nepohodlí s elektromobilit ou spojené, celkem by mne pro objektivnost zajímalo za jak dlouho se Teslou dá ujet 600km, s natankovaným čmouďákem si dejme referenci se svačinkou a třemi čůráními 6,5hodiny.

Miroslav Minařík:
Citace: Milan Hudec  17.10.2014, 22:16

No vidíš, já zas hovořil s dvěma, kteří na Teslu jistě mají, provozní náklady je nezajímají atd.,  přesto jsem se od obou dočkal odpovědi, že nejsou tak bohatí aby si mohli dovolit vyhodit tolik peněz za starosti a nepohodlí s elektromobilit ou spojené, celkem by mne pro objektivnost zajímalo za jak dlouho se Teslou dá ujet 600km, s natankovaným čmouďákem si dejme referenci se svačinkou a třemi čůráními 6,5hodiny.

Jirka má otestován dojezd se svou Teslou roadster 200km při rychlosti 200km/hodinu. A to se se snižováním rychlosti dojezd rapidně zmenšuje. Mohl ses ho zeptat sám, byl s námi na Strojíráku s Teslou celý týden.


Citace: Milan Hudec  17.10.2014, 22:16

přesto jsem se od obou dočkal odpovědi, že nejsou tak bohatí aby si mohli dovolit vyhodit tolik peněz za starosti a nepohodlí s elektromobilit ou spojené,

Ale taky o tom jen slyšeli, že? To je stále stejná písnička dokola. Ať si to pujčí na měsíc a budou mluvit jinak.

Milan Hudec:
To je oproti průměrnému čmoudu dost málo, s tím snad souhlasíš, znovu se tedy ptám v čem je elektromobil výhodnější (celkové náklady na pořízení a provoz, ekologie, sbalíš na něj víc bab a já už nevím co).

Navigace

[0] Index zpráv

[#] Další strana

[*] Předchozí strana