Mohu dočasně zvýšit jištění z 16A na 40A, než proběhne rekonstrukce?

<< < (3/3)

František Šohajda:
A jakou máte impedanci v instalaci!
Podle toho i volit jistič a jeho charakteristik u !

Radek Kroutil:
Citace: Dominik Mandík  31.07.2014, 20:19

1) Nicméně zbytek domu včetně rozvodu 400V je na jednom třífázovém jističi 40A!
Navíc je zbytek domu ještě s hliníkovými vodiči bez rozlišení okruhu pro světla a zásuvky.  Jenže hlavní jistič je 3x25A.
2) Na tohle mám revizi, kde jsou všechny jistící prvky popsané a proměřené.
Chtěl jsem revizi nové instalace, tak jí mám, zbytek domu může klidně shořet.
3) Už jsem vystřídal dva elektrikáře, jeden svým dílem málem zabil druhého.

1) Selektivita jištění? Jak můžete mít zbytek domu na 40A, když hlavní je na 25A?? Prostě první větší závada vybaví ten hlavní, což je 25A
2) Jak proměřené? To by mě zajímalo, jak RT měřil hodnoty vypínacích proudů (nejsou změřené okruhy? To je něco jiného, než proměření jističů)
3) Proč jste je vystřídal? První byl moc drahý, protože to chtěl dle platných norem a po rozdělané práci byl odejit, protože ten druhý řekl, že to jde za polovičku?

Výše je napsané, že jste tam měl kolegu Hasalu..... To vám nestačí??

Proč si nepozvete revizního technika, ne-li projektanta, aby vám udělal návrh na opravy??
To si vážně radši vezmete Pc a hledáte rady? Protože jsou tady otázky a Vy na ně neodpovídáte.. ... To miluji... Něco potřebuju, dám dotaz a odjedu si na víkend,s tim, že v pondělí v práci se podívám na nejlepší odpovědi...... ..

Václav Třetí: