Je chybný predlžovák, alebo chybná zásuvka?
Vladimír Rybár:
Chcem sa teda opýtať. Kedže tento poľský nepodarok je zlý, ako zistím ktorý predlžovák je kvalitný? Je mi jasné že v nemenovaných obchodných reťazcoch kde je pod cedulou totálny výpredaj za pár centov asi nieje kvalitný ... Ako mám teda postupovať pri kúpe kvalitného ? Budem ho kupovať v obchode s elektroinštalá ciou. Ale ako zistím že ktorý je kvalitný ? Aj v takýchto obchodoch môžu predávať takéto predlžováky predsa...
A čo sa týka toho iskrenia, už som dohodnutý s revíznym technikom , ktorý príde spraviť kontrolné merania. Avšak predtým skúsim podoťahovať všetky spoje v zásuvkách a el. krabiciach... Naposledy boli doťahované tak 2 roky dozadu, a predsalen hliník tečie a láme sa ...
Miroslav Minařík:
Citace: Hugo K. 01.03.2014, 22:00
Já bych se Číňanů zastal.
Pokud zadavatel (nemusí jít vždy o neznámou značku) dá na výrobek 2 eura, vyrobí kvalitu takovou.
Pokud jedno euro, vyrobí kvalitu makovou.
Přesně tak. Moje slova.
Číňan není žádný blbec.
Je to od nepaměti obchodník.
A jako správný obchodník dodá svému klientovi to, co on požaduje.
A je jedno zda je to zadavatel z CZ, SK, PL.
Pokud chce po Číňanovi "levnější, než nejlevnější", Číňan jen přikývne a jeho další otázka bude: "How many containers please?".
Na druhou stranu i takových shitů je občas potřeba. Moje oblíbené shity jsou zásuvky IKEA. Kupujuje pro připojení nabíječek spotřebičů typu mobilní telefon, tablet, laptop. Vždy takový shit někde zapomenu. Svou funkci v tomto případě plní a když ho ztratím, pomyslím si "inu byl to jen ...".
Kvalitní zásuvková pole bývaly zpravidla Made in Germany, ale co dnes znamená popis ... Samozřejmě stojí asi čtyřikrát víc.
Vladimír Rybár:
Ešte by som sa chcel opýtať...