U nás začíná být módou stěžování především na pořadatele.
A už si někdo stěžoval na vystavovatele?
Dnes jsem projevil zájem o firemní info jako normální návštěvník.
Po zeptání odkud jsem dotyčný obdržel mou vizitku pro zjednodušení komunikace.
Ještě jsem neopustil veletrh v mailové schránce čtu:
Poděkování za návštěvu našeho stánku XY
Vážení obchodní partneři, chtěli bychom Vám poděkovat za návštěvu našeho stánku na veletrhu MSV Brno 2013. Velmi nás těší Váš zájem o naše produkty. Doufáme, že se Vám náš stánek líbil a zachováte přízeň výrobkům XY. Na brzkou shledanou se těší celý tým firmy XY s.r.o. Více informací na www.XY.cz cz@XY.com +420 ....Když pominu, že autor neví, kde se píše malé v v zájmenu vám, tak pokud vím, tak určitě nejsme obchodní partneři. Celý obsah sdělení je zbytné klišé, které prozrazuje pouze skutečnost, že jsem byl zařazen na rozesílku firemních sdělení. Ale o ničem takovém nepadlo slovo.
A protože se na konci uvádí, že se celý tým těší na brzkou shledanou, zkusím se tam zítra zastavit a zeptat se zda jsou opravdu rádi a to všichni. Myslím, že bystrý pozorovatel pochopí, co je na této komunikaci odpuzující a vyvaruje se psaní podobných zbytečností.
A nakonec. Dobře zvažte komu dáte svou vizitku, šílený marketér vás může i bez souhlasu zasypávat "velice cennými informacemi"!