Proč je na sloupech vn více vodičů než tři?
Jiří Kasal:
OK, (poklona) všem za vysvětlení.
Ohledně toho, jestli jsem to myslel s vn nebo nn, tak jsem myslel oboje, protože na vn i na nn je vice drátů, tak jsem to potřeboval si ujasnit :)
Juraj Rojko:
Citace: Vít Rotrekl 24.05.2013, 22:21
A pokud si dobře pamatuju, tak tu někdo dával (myslím Petr Doležal)...
Omlouvám se za otázku úplně mimo téma, ale nevíte někdo co je s panem Doležalem? Jeho příspěvky jsem tady už docela dlouho neviděl...
Sičák.:
Mňa by skôr zaujímalo prečo sú na vn 4 resp 5drôtov. Raz keď som prechádzal Rakúskom to tam tak bolo, 4 drôty na izolátoroch + 5ty ako zemniace lano. Načo sú však 4 fázové, ako rezerva? Myslím, že konštrukciou to priponínalo ako naše 1x110kV
Vít Rotrekl:
To už tu taky šlo. Myslím, že p. Rajmont to tu psal. Že je/mohlo by být to napájení trakce.
Hugo K.:
Ráno jsem šel pod vedením 110kV. Je na něm 6 lan na izolátorech + 1 lano na vršcích stožárů. Vždy 3 lana po straně stožáru. Stožár tvaru "kříže s 3mi břevny".
Není tam těch 6 lan z důvodu, že je snažší tahat 2 slabší lana než 1 tlusté + rozložení sil působících na konstrukci stožáru ?
Navigace
[0] Index zpráv
[#] Další strana
[*] Předchozí strana