Proč mi po výměně ložisek motor již nejede?

<< < (5/5)

Petr Liskar:
Citace: Jiří Kubík  03.03.2013, 16:26

Tak platí první část mé rady.

Myslím, že ne.
Dle mého názoru motor nemá ani komutátor, ani kroužky. Řekl bych, že ty cívky napravo jsou stator a rotor je "ten hrneček" vlevo a je přes stator navlečen. Rotor vypadá, že je klasický klecový...

Jiří Kubík:
Citace: Petr Liskar  03.03.2013, 18:20

Myslím, že ne.
Dle mého názoru motor nemá ani komutátor, ani kroužky. Řekl bych, že ty cívky napravo jsou stator a rotor je "ten hrneček" vlevo a je přes stator navlečen. Rotor vypadá, že je klasický klecový...




Máte pravdu - bylo by tam málo místa.
Rotor je určitě ten hrneček.
Potom je třeba prověřit vinutí a přívod. Když ani nebručí.

Václav Třetí:

Jedná se o motor systému Papst, tj. asynchronní motor u něhož je rotor vně statoru. Zřejmě došlo k poškození vinutí těsně před demontáží nebo při demontáži, protože v tomto typu motoru žádné kartáče nejsou. Zajděte do nejbližší převijárny a oni vám ho za nějaký peníz přezkouší a případně navrhnou cenu za převinutí. Víc s tím asi sám neuděláte.

Miroslav Fau:
Citace: Václav Třetí  04.03.2013, 04:52

Jedná se o motor systému Papst, tj. asynchronní motor u něhož je rotor vně statoru. Zřejmě došlo k poškození vinutí těsně před demontáží nebo při demontáži, protože v tomto typu motoru žádné kartáče nejsou. Zajděte do nejbližší převijárny a oni vám ho za nějaký peníz přezkouší a případně navrhnou cenu za převinutí. Víc s tím asi sám neuděláte.


Dám na vaši radu a  (poklona)  všem za pomoc :)

Václav L.:

Ještě bych doporučil proměřít vodiče vinutí mezi sebou zda ukazují ohmově, jinak po smontování i s příslušným čerpadýlkem nesmí nikde zavazet ani dřít jinak se motor neroztočí bohužél motorek při napájení ze sítě i při netočení nebzučí.
  

Navigace

[0] Index zpráv

[*] Předchozí strana