Změní ultrarychlé nabíječky konzervativní přístup k elektromobilitě?

<< < (3/7) > >>

Jaroslav Borovec:
Citace: Radek Hrubý  24.09.2012, 16:36

Myslí z těch pantátů taky na možné důsledky jejich činnosti... ?

Myslím, že i přes to, že máte v příjmení Hrubý nemusíte být hrubý.
Pokud napíšete "pantáta",  pak si většina představí osobu podobnou na obrázku.
Víte, že vývojáři v ABB jsou produktivního věku?
A dokonce domýšlí věci dál, než po práh své pracovny?

Nebo chcete říct, že rozvoj elektromobilit y řídí parta nadšených a neodpovědných kutilů?

Václav 3:
V některých oblastech je pantáta = tchán, tzn. že nemusí být vůbec starý, to je jen záležitost, jak je dcera šikovná a rychlá.

Oldřich Morávek:
Trošku mě udivuje, že se všichni houževnatě drží varianty, kdy je baterie nedílnou součástí euta a majetkem uživatele.
Existují i studie a v průmyslu je to běžně používaná praxe, kdy elektro vozítko má výměnou baterii.
Pak nemusím řešit rychlonabíjení, životnost baterie atd.
Dojedu na čerpačku/nabíjárnu/výměňárnu postavím euto na linku, ta automaticky vymění baterii já zaplatím cenu energie, poměrnou část ceny baterie za jeden cyklus a za 5 minut odjíždím s baterií na 100%.
Samozřejmě že to má svá úskalí a zápory, ale to vlastní baterie taky.

Martin Novák:
Citace: Oldřich Morávek  25.09.2012, 07:36

Trošku mě udivuje, že se všichni houževnatě drží varianty, kdy je baterie nedílnou součástí euta a majetkem uživatele.
Existují i studie a v průmyslu je to běžně používaná praxe, kdy elektro vozítko má výměnou baterii.
Pak nemusím řešit rychlonabíjení, životnost baterie atd.
Dojedu na čerpačku/nabíjárnu/výměňárnu postavím euto na linku, ta automaticky vymění baterii já zaplatím cenu energie, poměrnou část ceny baterie za jeden cyklus a za 5 minut odjíždím s baterií na 100%.
Samozřejmě že to má svá úskalí a zápory, ale to vlastní baterie taky.


No koncept je to kazdopadne zajimavy a v pripade standardizace komponentu i zivotaschopny. Akorat se tak trochu obavam, ze  zapocteni te "pomerne casti ceny baterie" by velice rychle zlikvidovalo mytus o ekonomicke vyhodnosti elektromobilit y...

Oldřich Morávek:
Jistě, ale mě osobně příjde přijatelnější dát (řekněme od boku) 200Kč za výměnu baterie a dál se nestarat, než jednou za tři až pět let vysypat najednou 300kKč.
Navíc si myslím, že i s tím příplatkem by mohla být euta provozně cca na stejných nákladech s benzínem, při srovnatelnější ceně za samotné euto.
Jinými slovy vyrovnali by se ceny a byly by porovnatelnějš í.
Auto si taky nekupuje nikdo s cisternou benzínu na několik let dopředu.
 ;)

Navigace

[0] Index zpráv

[#] Další strana

[*] Předchozí strana