Jak zapojit elektrotermické hlavice a spuštění kotle nebo čerpadla?

(1/4) > >>

Josef Homolka:
Potřebuji v každé místnosti pokojový termostat, který bude ovládat elektrotermick é hlavice na rozdělovači a spouštět čerpadlo nebo Kotel na plyn.
Systém bude mýt dva zdroje tepla.
První bude 800L zásobník nahřívaná kotlem na dřevoplyn, z něj bude čerpat vodu oběhové čerpadlo.
Pokud v zásobníku dojde teplá voda měl by termostat  vypnout čerpadlo na zásobníku a sepnout plynový kotel.
Pokusil jsem se to nakreslit a zároveň i zkusil svoje zapojení, ale dopadlo to špatně.
Poprvé to odnesl kotel a podruhé se otevřeli všechny elektrotermick á hlavice.
Teď jsem přidal 4 relé.
Prosím podívejte se někdo na to zapojení a navrhněte jak to zapojit aby to fungovalo.
Nejsem z oboru ale zatím jsem nenašel elektrikáře který by to chtěl řešit.

Součásti:
•   Klasický pokojový programovateln ý termostat. Spíná přes relé
•   elektrotermické hlavice ovládá ventil na rozdělovači podlahového topení bez proudu zavřené, 230V, 4W.
•   relé jsou 4x s 5 kontakty 10A a 1x s 8 kontakty 8A na 230V
•   oběhové čerpadlo 3 rychlosti 25W až 60W
•   plynový kotel má svůj zdroj napětí 220V při sepnutí spínače spustí svoje čerpadlo a zapálí hořák.
•   Termostat asi použiju klasický nastavitelný bimetalový s kapilárou jako je na bojleru.

Jiří Mudra:
A dokážete ten návrh systému i (patřičně) zaplatit?

Lukáš Rotrekl:
Citace: Josef Homolka  17.08.2012, 18:02

Systém bude mýt dva zdroje tepla.

Jak? To mě zajímá, potřeboval bych něco, co by mě mylo auto každej večer   ;D

Radek Červený:
Odkud jste? Pokud jste z Brna a okoli do 100 km,tak se ozvete. Vami pozadovane systemy vcetne prepinani zdroju tepla navrhuji a montuji a samozrejme jsou i funkcni realizace.
Sice to napohled vypada jako trivialni zalezitost,ale v techto systemech jsou uskali,ktere se musi vyresit. Jinak to budete porad predelavat a stejne to nebude ono.

Petr M: