Která norma hovoří o instalaci v montážní jámě?

<< < (4/6) > >>

Rozmahel Vladimír:
Správně, správně. Je to 213/91.  :D Malý překlep.  (dance)

Petr Doležal:
 (jednicka) Našli, našli, ale není tam o elektroinstala ci nic víc než v nové vyhlášce:

(3) Pracovní jáma musí být vybavena
a) nejméně jednou elektrickou zásuvkou, 4) přednostně umístěnou v jámě,
b) pevnými svítidly v provedení odpovídajícím zvláštním předpisům, 5)
c) výklenky ve stěnách umístěnými ve výšce umožňující pohodlné odkládání předmětů,
d) záchytnou (čisticí) jímkou, umístěnou v nejnižším bodě a krytou ochrannou mříží.

pozn.4) ČSN 34 1010 Všeobecné předpisy pro ochranu před nebezpečným dotykovým napětím.
pozn.5) ČSN 33 2310 Předpisy pro elektrická zařízení v různých prostředích.

Radim Strycharski:
Citace: Lukáš Rotrekl  03.06.2012, 10:09

I výpary benzínu a nafty jsou těžší než vzduch. 

Faktem je, že u montážních jam hnacích kolejových vozidel se nebezpečí výbuchu nepředpokládá a co mám zkušenosti z protokolů VV, tak ani BE2N3. Obvykle se tam vyskytuje vysoké mechanické namáhání a oplach tryskající vodou.

Rozmahel Vladimír:
Citace: Petr Doležal  04.06.2012, 14:20

...Našli, našli, ale není tam o elektroinstala ci nic víc než v nové vyhlášce...
To souhlasí, měl jsem na mysli obecné požadavky.
V NV 101 je u případného prostředí s nebezpečím výbuchu odkaz 15  na .....zvláštním právním předpisům....  NV 406/2004. Chápu to tak, že každý provozovatel nebo projektant musí vyhodnotit riziko místních podmínek a podle toho to řešit.

Mi:
Dik.za odpovedi,ale nikde jsem se nedozvedel Jak musi Byt chranena Elektroinstala ce,popr.svetla a zas.

Navigace

[0] Index zpráv

[#] Další strana

[*] Předchozí strana