Co znamená termín "dvojitý napájecí systém" u nouzového osvětlení?

<< < (2/5) > >>

Tomáš Hradecký:
Pro nouzové osvětlení se používá několik způsobů :
1.nouzové svítidlo s vnitřní baterií ,  která je stále připojena  a udržována v nabitém stavu a při výpadku napájení dojde k rozsvícení a svítidlo svítí dobu podle kapacity baterie standartně 1,2 nebo 3 hodiny.
2. stejná svitidla stejné zapojení jen ve svitidlech není baterie ale jsou napojena na centrální baterii ...
3. stejná nouzová svítidla, okruh nouzového osvětlení je napojen na náhradní zdroj

Jiří Mudra:
Citace: Tomáš Hradecký  18.02.2012, 13:48

Pro nouzové osvětlení se používá několik způsobů :
1.nouzové svítidlo s vnitřní baterií ,  která je stále připojena  a udržována v nabitém stavu a při výpadku napájení dojde k rozsvícení a svítidlo svítí dobu podle kapacity baterie standartně 1,2 nebo 3 hodiny.
2. stejná svitidla stejné zapojení jen ve svitidlech není baterie ale jsou napojena na centrální baterii ...
3. stejná nouzová svítidla, okruh nouzového osvětlení je napojen na náhradní zdroj


A u bodů 2 a 3 musí být přívody řešeny kabely, které zaručí funkčnost obvodu i v případě požáru na trase... jen pro pořádek ;-)

Pavel Horský:
Takže svítidla s vlastní baterií jsou nejvýhodnější?

Milan Hudec:
Citace: Pavel Horský  18.02.2012, 15:58

Takže svítidla s vlastní baterií jsou nejvýhodnější?

Obvykle ano, nezapomenout je třeba vyřešit MPBP způsob provádění kapacitní zkoušky baterií, to platí všeobecně.
Většinou se dělá tak, že se nasadí o jedno svítidlo více, než je třeba a zkouší se postupně.

Jan Alin:
Citace: Milan Hudec  18.02.2012, 16:10

Většinou se dělá tak, že se nasadí o jedno svítidlo více, než je třeba a zkouší se postupně.


 ;D

Navigace

[0] Index zpráv

[#] Další strana

[*] Předchozí strana