Co znamená termín "dvojitý napájecí systém" u nouzového osvětlení?
Tomáš Hradecký:
Pro nouzové osvětlení se používá několik způsobů :
1.nouzové svítidlo s vnitřní baterií , která je stále připojena a udržována v nabitém stavu a při výpadku napájení dojde k rozsvícení a svítidlo svítí dobu podle kapacity baterie standartně 1,2 nebo 3 hodiny.
2. stejná svitidla stejné zapojení jen ve svitidlech není baterie ale jsou napojena na centrální baterii ...
3. stejná nouzová svítidla, okruh nouzového osvětlení je napojen na náhradní zdroj
Jiří Mudra:
Citace: Tomáš Hradecký 18.02.2012, 13:48
Pro nouzové osvětlení se používá několik způsobů :
1.nouzové svítidlo s vnitřní baterií , která je stále připojena a udržována v nabitém stavu a při výpadku napájení dojde k rozsvícení a svítidlo svítí dobu podle kapacity baterie standartně 1,2 nebo 3 hodiny.
2. stejná svitidla stejné zapojení jen ve svitidlech není baterie ale jsou napojena na centrální baterii ...
3. stejná nouzová svítidla, okruh nouzového osvětlení je napojen na náhradní zdroj
A u bodů 2 a 3 musí být přívody řešeny kabely, které zaručí funkčnost obvodu i v případě požáru na trase... jen pro pořádek ;-)
Pavel Horský:
Takže svítidla s vlastní baterií jsou nejvýhodnější?
Milan Hudec:
Citace: Pavel Horský 18.02.2012, 15:58
Takže svítidla s vlastní baterií jsou nejvýhodnější?
Obvykle ano, nezapomenout je třeba vyřešit MPBP způsob provádění kapacitní zkoušky baterií, to platí všeobecně.
Většinou se dělá tak, že se nasadí o jedno svítidlo více, než je třeba a zkouší se postupně.
Jan Alin:
Citace: Milan Hudec 18.02.2012, 16:10
Většinou se dělá tak, že se nasadí o jedno svítidlo více, než je třeba a zkouší se postupně.
;D
Navigace
[0] Index zpráv
[#] Další strana
[*] Předchozí strana