Je nutné pospojování ve sklepě vyvést do hlavního rozvaděče?
Zbyněk Bok:
NO, chápejte, že já jsem laik. A nemám tušení, jak fungují revizní technici elektro.
Ale to, že se musí ten drát natáhnout od někam někam, tak to mi řekl elektrikář, který to po telefonu konzultoval právě s revizním technikem.
Tedy, bohužel je to smutné, ale asi je to tak, že pro některé RT je nezbytné posouzení skutečného stavu elektroinstala ce a někteří RT si troufnou poradit i po telefonu....
Ale pro obyčejného zákazníka z toho vyplývá, že opět záleží , na koho narazí !!
Určitě tu máme ale nějakou normu, podle které musí být zcela jasné (nebo alespoň si to naivně myslím), jak má být správně provedená instalace, jak se má správně připojit TČ a jestli je nezbytná nějaká další ochrana - pospojování...
Zbyněk Bok
Milan Hudec:
Tak jak vás jeden doktor vyléčí a druhý zabije, tak jak vás jeden právník vyseká, druhý nechá zavřít, tak co revizák, to trochu jiný názor.
Jedním z hlavních úkolů revizního technika, je posoudit shodu mezi provedením a projektovou dokumentací.
V tomto případě nijakou nemáte, a je skutečně nutné posouzení situace na místě (těch norem, které se k vašemu případu vztahují je více a je nezbytná jejich jemná implementace na váš problém)
Na toho revizáka, co to řešil po telefonu raději zapomeňte - je za určitých okolností svému okolí nebezpečný.
Jan Franěk:
Citace: Milan Hudec 08.10.2011, 20:22
Na toho revizáka, co to řešil po telefonu raději zapomeňte - je za určitých okolností svému okolí nebezpečný.
S tímto tvrzením bych byl opatrný. Platí to opravdu jen za určitých okolností.