Zhotovil jsem černý odběr?

<< < (12/12)

kolejník:
Ono je  totiž možné, že to co vám chtějí hodit na krk bylo uděláno až  po vás.
 A nebo jste se opravdu sekl a mimo pokuty je ve hře i Vaše osvědčení. Pokud jste elektrikář.

Jan Kalous:
Jsem elektrikář o to mi jde o osvědčení a zákaz činnosti který by se z toho mohl vyvodit.

Petr Zaa:
Citace: Václav 3  31.08.2011, 03:44

Pan Kalous ani neví co podepsal, protože nemá ani kopii, takže to je s ním pak těžká řeč, to mi připadá hodně naivní, když podepisuji jakýkoliv právní dokument, chci jeho kopii, jinak nic nepodepíšu!

Pane Václave3, pokud by jste byl vyslýchán jako podezřelý dle §158 odst.5 tr. řádu, tak nemáte nárok na žádnou kopii výslechu, můžete pouze za určitých podmínek nahlížet do spisu.

Pane Kalous, podepsal jste nějaký výslech? Podepsal jste Záznam o sdělení obvinění? Jaké jsou proti vám důkazy? V právu se pohybuji denně a to, co popisujete je "slabý" a neměl bych žádné obavy.. Myslím v případě, že jste nebyl ještě vyslýchán. Pokud ani, věřím, že jste do protokolu neuvedl, že jste to montoval vy a že toho litujete... :P

Jiří Schwarz:
Citace: Petr Zaa  31.08.2011, 19:16

pokud by jste byl vyslýchán jako podezřelý dle §158 odst.5 tr. řádu, tak nemáte nárok na žádnou kopii výslechu, můžete pouze za určitých podmínek nahlížet do spisu.

Tady je trochu problém, že zákonodárci plodí jeden paskvil za druhým.
Podle zákona mohu nahlížet do spisu a pořizovat si poznámky,...
Samo Ministerstvo vnitra  doporučuje, pokud je to technicky možné, poskytnout kopii příslušné části spisu. Ovšem je to názor správního oddělení ministerstva, není to zakotveno v zákoně, takže záleží na "úředníkovi"! Opět "podhoubí pro korupci"!

X-krát jsem byl na Policii jako svědek. Nějaký zápis nebo jeho kopii jsem nedostal. Ale protože poškozeným jsem nebyl já, ale zaměstnavatel, Policista udělal kopii, vložil do nezalepené obálky a zeptal se, jestli to má poškozené organizaci poslat, nebo jestli to jako její zaměstnanec mohu předat!