Jaká je spotřeba tepelného čerpadla?

<< < (6/6)

IM:
Citace: Ludek Novy  28.12.2010, 20:47

abych mohl provést pokus práce*čas=výkon a ověřit tak hodnotu, kterou ukazuje elektroměr.
Předesílám, že jsem v oboru laik.

Práce krát čas není výkon, ale pouze únava. To se daleko nedostanete.

Jirka Š. Svejkovský:
Citace: Milan Illek  02.01.2011, 22:14

Práce krát čas není výkon, ale pouze únava. To se daleko nedostanete.

;D  (jednicka) Jestli pán není odborář.

Asi blouznim:
Tak nevím jestli se mi to zdá nebo ne ale tahle debata je poněkud zvláštní.
Na začátku bylo uvedeno že tepelné čerpadlo je měřeno jedním elektroměrem a patrona druhým a že ač je třífázová tak je zapojena jako jednofázová.
Odběr TČ je tedy měřen komplexně (nevím proč by mělo být odmražování napájeno od jinud) a měření je úplné. Pokud je patrona skutečně zapojena jako jednofázová tak pro napájení jednotlivých sekcí využívá sice postupně, ale vždy tu stejnou fázi a měření je opět správné. (Nehodnotím nevyváženost takového zapojení ale možná je prostě jen čerpadlo v jedné fázi, spirála v druhé fázi vlastně spíná až při plném odběru čerpadla a na třetí jedou náročné kuchyňské spotřebiče takže volba může být správná).
Případně může být patrona zapojena jako třífázová a pak je nezbytný třífázový elektroměr ale proč potom ta vstupní informace o jednofázovém zapojení......
Už vzhledem k rozdílu celkové spotřeby a součtu obou elektroměrů si myslím, že je měřeno vše co je potřeba a údaje jsou kompletní a správné - zbytek je svícení a vaření atd.
Spíše by mě zajímalo jaké byly teploty v oněch 10ti sledovaných dnech a jakou teplotou vody cca jte dům vytápěl?

Fuk Tomáš:
Citace: Asi blouznim  17.01.2011, 22:32

Tak nevím jestli se mi to zdá nebo ne ale tahle debata je poněkud zvláštní.
Na začátku bylo uvedeno že tepelné čerpadlo je měřeno jedním elektroměrem a patrona druhým a že ač je třífázová tak je zapojena jako jednofázová.
...