Jak argumentovat u ČEZu oprávněnou reklamaci?

<< < (2/7) > >>

Jan Franěk:
Také doporučuji nechat proměřit PEN.

Moje osobní zkušenost s reklamací na ČEZu je špatná. Jedna zákaznice měla evidentně vadný elektoměr, který po nahození hlavního jističe začal počítat i když na výstupních svorkách nebylo nic připojeno. Prý ve zkušebně bylo vše v pořádku. To jsem kontroloval i sled fází.
Ničeho jsme se nedovolali. Bylo to v nemovitosti co nebyla obývaná a měla spotřebu jako užívaná.To bylo po dobu cca 2 roky.

Petr Doležal:
Ó, já bych se nedal.
" Paní, chci vám nahlásit poruchu na vašem zařízení, které napájí můj rodinný dům. Předem vám sděluji, že si hovor nahrávám pro případ, že šlompácky připojený PEN mi způsobí nějakou škodu. . ."  atd, atd.

Michal Kolesa:
Akorát u soudu by byla nahrávka k ničemu, protože by jí soud shledal, neprůkaznou, protože byla natočena protiprávně.

Viděl jsem v černých ovcích případ, kdy měla zákaznice problém s reklamací s jedním prodejcem a na jeho infolince jí nechtěli pomoct a poslat zboží zpět se jí vrátilo jako převzaté

Kamil Novák:
Citace: Michal Kolesa  19.08.2009, 01:27

Akorát u soudu by byla nahrávka k ničemu, protože by jí soud shledal, neprůkaznou, protože byla natočena protiprávně.


A to se právě mýlíte. V případě, že by nahrávka byla pořízena postupem, který uvádí kol. Doležal, tedy že nebyla pořízena skrytě, tak na ní není nic protiprávního.  ;)

Dokonce i nahrávka provedená skrytě, tedy bez vědomí druhé strany, může být použita jako důkaz. Ale pouza ta její část, kde hovoří sám autor nahrávky.
Protože ten o nahrávání samozřejmě ví.  :)

Vladimír Bilický:
Citace: Petr Doležal  18.08.2009, 20:54

Byť ta vysoká hodnota je v toleranci (přímo na její hraně),  zvýšení napětí po připojení zátěže ve vysokém tarifu svědčí o poruše na PEN. Nebezpečný stav, oznámit okamžitě!  


To,že je to nebezpečné, jsem si vědom. Ale stále se snažím zjistit a dopočítat toho, jestli má tento stav vliv na výši spotřeby, resp na naměřené hodnoty elměru..... Jestli se dá tato chyba na straně ČEZu použít jako kloudný argument při reklamaci spotřeby elektřiny.

To že nám přijel technik, odpojil vývody elměru a řekl: elměr se samovolně netočí,je v pořádku. Na opálený vodič v pojistkové skříni jsem ho upozornil a na otázku, jestli to náhodou neni příčina naší reklamace odpověděl, že určitě ne.  Poté přišel dopis, že reklamace je neoprávněná.

Navigace

[0] Index zpráv

[#] Další strana

[*] Předchozí strana