Jak postupovat při výměně 1fázového elektroměru za 3fázový?
Lukáš Rotrekl:
No pokud máte zajem hodte me PM nejaky kontakt na Vas a muzeme se o tom bavit, jsem z Adamova, ale charitu nedelam :).
Podle toho co popisujete, bude treba udelat komplet rekonstrukci.
Predpokladam vzhledem k umisteni Eon. Ceniky jsou zde:
http://www.eon.cz/cs/customers/citizen/power_products/eon-elektrina-klasik.shtml
Ted budete platit podle toho co mate ve smlouve.....
Ps. ted jsem si nejak povsimnul a docvakl me ten eon v prvotni otazce...
Kamil Táborský:
(poklona) za pomoc ale jsem elektrikář,takže rozvody zvládnu udělat sám. :) Jo a jinak na fakturách se platí za jistič před elektroměrem 25A,i když tam takový jistič vůbec není ;D
Lukáš Rotrekl:
To je to co E.on standardně povoluje jako jednofázovou přípojku.
Jaroslav Klinský:
Kamil Táborský - s prominutím - z toho, co píšete a jaké máte dotazy, tak jste tu elektriku viděl z rychlíku, nebo hodně dávno, nebo začínáte a troufáte si na něco, co jste nedělal. Revize při opravě je samozřejmě nutná. K tomu jističi - stává se dost často, že je hodnota jiná v dokladech a jiná ve skutečnosti. Někdy se toho dá využít, ale někdy to vadí. Z popisu se přikláním k tomu, co psal kolega Rotrekl - že bude nutná rekonstrukce. Pro vás by bylo dobré poradit se s někým zkušeným, nebo s tím, kdo bude dělat revizi. Aby to nebylo nutné znovu předělat po "odborném" zásahu.
Lukáš Rotrekl:
To Klinský: Zas tak černě bych to hned neviděl..., je spousta elektrikářů, hlavně navázaných na různé firmy, které dodávají dřevostavby a obecně typové stavby, kteří sice vnitřní instalaci zvládají dobře a tak jak mají, ale provést přípojku je pro ně neřešitelný problém....
Jsou zvyklí, že se o tyto věci nestarají....