Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  VEŘEJNÁ ZÓNA
| |-+  Témata ještě nezařazená do příslušných rubrik
| | |-+  Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 24 Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?  (Přečteno 171310 krát)
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #144 kdy: 30.12.2018, 19:30 »

Ovšem poptávka musí být nepokřivená dotací.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #145 kdy: 30.12.2018, 20:02 »

Ovšem poptávka musí být nepokřivená dotací.


Samozřejmě. Osobně považuji drtivou většinu dotací za nehorázné křivení trhu a bezprecedentní mrhání financemi. Nebýt jich, určuje si cenu produktů poptávka s nabídkou na trhu, udrží se více drobnějších a drobných firmiček (což představuje zdravé jádro ekonomiky) a ztratí se velká část kriminálních činů, dnes zaměřených na "přesměrovávání" dotací, jak to bohužel známe od našeho ........ premiéra.  Jsem v rozpacích

Nicméně v ČR nevidím moc dotací směřovaných na pořízení eauta a tedy beru tuto poznámku spíš jako okrajový problém. Nebo se pletu a díky dotacím se mi eauto vyplatí?  Nerozhodný
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Josef-dtm
Neverifikovaný uživatel @1

Offline Offline



« Odpověď #146 kdy: 30.12.2018, 20:31 »

Také nejsem příznivcem elektromobilit y. U nás ve městě jsou zatím dvě nabíječky, každá jenom na jedno auto a jištění je 3x 120A nožovkama. Skutečný odběr netuším ale vzhledem k počtu aut a možná v budoucnu elektrokamionů si neumím představit jak potřebný výkon přenést od posílených elektráren? Současná přenosová soustava na to není dimenzována a stavby nových přenosových linek v dnešní době narazí mj i na povolení stožárů na většinou soukromých pozemků atd.

Ještě bych chtěl upozornit na zkušenosti Norských radioamatérů kdy byl provoz na krátkých vlnách 1.8-28 Mhz skoro zcela zničen! Úroveň rušení z těchto nabíječek(spínaných zdrojů) je při těchto výkonech zcela neodrušitelná. Do nedávné doby bylo kmitočtové spektrum bráno jako národní bohatství... Neskutečné svinstvo ještě větší než PLC (přenos internetu po vedení) Jsem v rozpacích
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #147 kdy: 30.12.2018, 23:03 »

Samozřejmě. Osobně považuji drtivou většinu dotací za nehorázné křivení trhu a bezprecedentní mrhání financemi. Nebýt jich, určuje si cenu produktů poptávka s nabídkou na trhu, udrží se více drobnějších a drobných firmiček (což představuje zdravé jádro ekonomiky) a ztratí se velká část kriminálních činů, dnes zaměřených na "přesměrovávání" dotací, jak to bohužel známe od našeho ........ premiéra.  Jsem v rozpacích

Nicméně v ČR nevidím moc dotací směřovaných na pořízení eauta a tedy beru tuto poznámku spíš jako okrajový problém. Nebo se pletu a díky dotacím se mi eauto vyplatí?  Nerozhodný
Eauto bez dotací se předpokládám nevyplatí jako takové nikdy, nicméně stačí několik málo buďto zaslepených či uplacených úředníků a průšvih pro všechny občany je na světě, bo se budou skládat v platbách za energii na skupinu používající eauta.
Další otázkou by se stala náhrada přímů státu z prodeje pohonných hmot.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #148 kdy: 01.01.2019, 20:18 »

http://oenergetice.cz/akumulace-energie/irena-komercni-vyuziti-vodikovych-technologii-se-blizi/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu



https://elektrickevozy.cz/clanky/nejvetsi-trendy-a-inovace-u-elektromobilu-v-roce-2019?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
František Janeček
*
Offline Offline




« Odpověď #149 kdy: 03.01.2019, 14:57 »

https://janzima.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=694247         
 Smích Smích Smích Smích Smích
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Juraj Rojko
*
Offline Offline



« Odpověď #150 kdy: 03.01.2019, 16:36 »

Jojo, taky jsem se zasmál. Větší blbost jsem dlouho nečetl. Co věta to blábol.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Radek Červený
Žij a nechej žít
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #151 kdy: 04.01.2019, 11:56 »

Zajímavý článek. Jen jsem se nedočetl, zda to bude rozvážet elektrická Tesla nebo čoudící Avie. Každopádně je to další stopa, kterou elektromobilit a za sebou zanechá pro udržení elektromobilit y. A netroufám si tvrdit, že zrovna ekologii podpoří.
https://www.novinky.cz/auto/493486-jak-dobijet-elektromobily-kdekoli-obri-powerbanku-privezou-na-nakladaku.html
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Slušnost je kouzelný nástroj, který otevřel mnohem více dveří než jakýkoliv doposud vynalezený klíč.
www.elektrikab rno.cz
info@elektrikabrno.cz
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #152 kdy: 04.01.2019, 13:42 »

Jen ten bulvární pissálek měl  dát odkaz na zdroj, aby se člověk dozvěděl, jak se věci mají...
https://www.volkswagenag.com/en/news/stories/2018/12/the-first-power-bank-for-the-e-car.html
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Radek Červený
Žij a nechej žít
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #153 kdy: 04.01.2019, 18:17 »

Sice také bulvár, ale problém je logický.
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/odtahove-sluzby-hlasi-dalsi-problemy-s-elektromobily-o-nichz-se-dosud-nehovorilo/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Slušnost je kouzelný nástroj, který otevřel mnohem více dveří než jakýkoliv doposud vynalezený klíč.
www.elektrikab rno.cz
info@elektrikabrno.cz
Emanuel Kocián
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #154 kdy: 04.01.2019, 18:34 »

Co se týče srovnání emisí CO2 skrze celý řetězec (od elektráren až po elektromobil) tak se většina expertů shoduje v tom, že elektromobil je již dnes mírně (ale skutečně jen mírně - hlavní brzdou je relativně nízký podíl OZE a jádra na elektrárnách) výhodnější než auto se spalovacím motorem.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Emanuel Kocián
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #155 kdy: 04.01.2019, 18:41 »

Tak potenciální problémy s odtahem má každé auto s automatickou převodovkou a je jedno, zda je na benzín nebo elektřinu.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #156 kdy: 04.01.2019, 18:49 »

Tak když to nejde po kolech...
A zároveň bude možno kontrolovat, zda některá baterka nezačíná doutnat...
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Hugo K.
*
Offline Offline



« Odpověď #157 kdy: 04.01.2019, 22:25 »

Co se týče srovnání emisí CO2 skrze celý řetězec (od elektráren až po elektromobil) tak se většina expertů shoduje v tom, že elektromobil je již dnes mírně (ale skutečně jen mírně - hlavní brzdou je relativně nízký podíl OZE a jádra na elektrárnách) výhodnější než auto se spalovacím motorem.
S tím podílem OZE to asi taky není to pravé.
https://www.info.cz/energetika/krach-nemecke-cesty-k-obnovitelne-energii-nejvetsi-selhani-od-valky-pisi-experti-29359.html
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Radek Červený
Žij a nechej žít
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #158 kdy: 05.01.2019, 09:23 »

Paní Drábová, které si mimochodem velice vážím, kdysi pronesla větu, která by se měla tesat do kamene.
"Já netvrdím, že je jádro ideální, ale v tuto chvíli nic lepšího nemáme"
Němci mají možná lepší tah na branku, možná lepší ekonomiku, na straně druhé ale mají silné zelené a Merkel na hlavě a hlavně nemají českou jadernou babu. Každému se zdravým selským rozumem už tenkrát muselo být jasné, že je to špatné rozhodnutí, které bude mít dopad. Ale když o energii místo energetiků rozhodují politici.....
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Slušnost je kouzelný nástroj, který otevřel mnohem více dveří než jakýkoliv doposud vynalezený klíč.
www.elektrikab rno.cz
info@elektrikabrno.cz
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #159 kdy: 05.01.2019, 11:16 »

Paní Drábová, které si mimochodem velice vážím, kdysi pronesla větu, která by se měla tesat do kamene.
"Já netvrdím, že je jádro ideální, ale v tuto chvíli nic lepšího nemáme"

Souhlasím s tím také. Obzvlášť po návštěvě   JEDu.  Mrknutí 


Ale když o energii místo energetiků rozhodují politici.....

No jo. Hlasy se nějak musí před volbami sehnat.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Juraj Rojko
*
Offline Offline



« Odpověď #160 kdy: 05.01.2019, 15:48 »


Já tedy na tom nic logického nevidím. Nezpochybňuji, že v manuálech je tažení na větší vzdálenosti zakázáno.  Rozumím problémům při velké poruše, kdy není možné z nějakého důvodu auto odbrzdit a "zařadit" neutrál (nebo aktivovat transportní režim např. u Tesly). Rozumím také situaci kdy baterie je naprosto prázdná a auto odmítne zapnout jízdní režim. (Pak ale s naložením žádný problém není.) Nechápu ale, proč by mělo vadit tažení a případné nabíjení za předpokladu, že alespoň trošku energie v baterii zůstává. Tento režim je přece identický s jízdou z kopce. (Když zanedbám namáhání konstrukce od tažného oka, ale to není zmiňováno jako důvod zákazu.)

Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #161 kdy: 05.01.2019, 16:08 »

https://www.autorevue.cz/tahnuti-auta-na-lane-lze-takto-dobijet-baterie-elektromobilu-a-co-hrozi
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Stran: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 24 Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

 ### ELEKTROMOBILITA LIVE!
 Jak je to s revizemi, když se jedná o vozidla s elektromotory?
 Jaký typ motoru zvolit pro elektromobil?
 Bude součástí tohoto portálu srovnávání elektromobilů?
 Elektrický autobus jede až 250 km/h
 AMPER 2011 - Dobíjecí stanice pro elektromobily ABB
 Elektrická tříkolka Peugeot EX1 je rychlejší než roadster Tesla!
 Proč elektro-mobily/skútry nemají vícestupňovou převodovku?
 Kolik toho víte o elektromobilitě vy?
 Siemens otevřel dvě nabíjecí stanice pro elektromobily, dobití je zcela zdarma
 ABB: Elektromobily a jejich nabíjení
 LAPP Kabel konference 2011 (FRANCIE Metz) poprvé představila HELIX
 Na Electric Emotion Tour se připojí i SCHRACK
 Kde je elektropažout?
 Bezkabelové dobíjení elektromobilů
 Futuremotion: Použité baterie z elektromobilů – budoucí zdroj elektrické energie získané z obnovitelných zdrojů
 LAPP: Produkty určené pro E-mobilitu
 MSV 2011: Elektromobil VUT SUPER EL II.
 Jak by dopadlo Electric e-motion tour v zimě?
 Opožděný 70. DIGIT, který se nevešel do číselné řady
 E.ON+ Siemens+ LETIŠTĚ BRNO= veřejná dobíjecí stanice.
 Budete sledovat ve čtvrtek 10.11 ve 20:00 živé ELEKTROMOBILITY?
 AKUMULACE elektrické energie #2 Elektromobily
 Čtvrté ELEKTROMOBILITY přivítaly vítěze rallye!
 LAPP: Kabel HELIX stejně dlouhý, ale elektromobilu zabere méně místa
 SCHRACK: Přednáška o elektromobilitě Petra Jahody
 Na veletrhu AMPER 2012 bude zvolen elektromobil roku 2012
 Jak funguje elektromobil ve 20-ti stupňových mrazech?
 Jak byste vyřešili současné napájení devíti elektromobilů na D1?
 SCHRACK: Nabít elektromobil za 20 minut je možno KDEKOLIV
 FCC Public: Perspektivy elektromobility
 FCC Public: Perspektivy elektromobility na veletrhu Amper
 Testovali jsme hybridní Peugeot 508 RXH diesel
 Sleduj jedinečné záběry ELECTRIC EMOTION 2011 v nestříhaných klipech!
 Electric emotion tour II: přejezd Peugeotu iOn Praha – České Budějovice
 Dobijte si energii na své cesty
 ŽIVĚ s účastníky WAVE! (pátek 13.7. ve 20:00)
 Projekt WAVE 2012
 ELEKTROMOBILITY #5.1 WAVE 2012 a něco navíc
 Nabíjecí stanice Rittal pro elektromobily
 Změní ultrarychlé nabíječky konzervativní přístup k elektromobilitě?
 Rychlonabíjecí stanice pro elektromobily již brzo součástí běžného provozu měst
 Kdo vyhraje elektromobilní závod Tichá cesta Praha-Vrchlabí-Brno-Praha?
 SCHRACK: Evropský týden mobility 2012
 Mezinárodní závod elektromobilů Tallin – Monte Carlo 2013
 Schrack Technik se připojuje k podpoře Evropského týdne mobility 2013
 Electricmarathon St. Petersburg – Monte Carlo přes Hradec Králové
 SCHRACK: I-CHARGE Home Typ2
 ELMARK PLUS: Ondrej Novomeský o vývoji elektromobility na AMPERu 2014
 ASEP: Jaromír Marušinec a Jiří Vlk o elektromobilitě na AMPERu
 Svět Elektromobility a my v roce 2014 teď LIVE na Elektrika.TV
 Pořídili byste si elektromobil Tesla?
 V čem vás elektromobilita nikdy nepřesvědčí?
 PHXC: Nabíjecí kabel do zásuvky pro nabíjení elektromobilů
 Je provoz elektromobilu oproti konvenčnímu automobilu skutečně ekologický?
 Nastal čas přesunout elektromobilitu do oblak?
 O budoucnosti elektromobility a sdružení Elektromobily
 Test elektromobilu TESLA model S
 Elektromobilů je v ČR už 1.500
 Dobíjecí kabely pro elektromobily a mapa elektromobility
 Trend park - jediná česká autopůjčovna zaměřená pouze na elektromobily
 ABB: Nové rychlodobíjecí stanice ČEZ pro elektromobily dodá ABB
 Elektromobilem kolem světa za 80 dní
 V Brně finišovala česká etapa závodu Electric Marathon 2016
 Norsko jako světová jednička v elektromobilitě
 Už to je 5 roků s iONem elektromobilem kolem ČR! Pamatujete?
 Neutopí se baterky v elektromobilu když se projede velkou louží?
 U Humpolce je avízovaná dobíječka elektromobilů funkční!
 TESLA se nabije ve Vystrkově!
 Kdy bude elektromobil na našich silnicích standardní vozidlo?
 TECOMAT: Nový sběrnicový modul podporuje nabíjení elektromobilu
 Těšíte se na montáž nabíjecích stanic pro elektromobily ?
 Jak se rozvíjí projekt EVMAPA
 TESLA Motors prakticky nejen v Česku!
 ABB Elektrotechnické výrobky získala od zákazníků v Evropě a Severní Americe tři zakázky na dodávku nejmodernějších rychlonabíjecích systémů.
 Malá série vozidel Mercedes-Benz Urban eTruck s elektrickým pohonem zahájí provoz v roce 2017
 Věříte, že bude u i nás elektromobil TESLA jednou řídit zcela za vás?
 TIP na katalog elektromobilního sortimentu SCHRACK Technik.
 Rychlonabíječky ABB pro elektrické autobusy poprvé míří do Velké Británie!
 ELEKTRO-MOBILITY #7 Elektromobilní Rallye Český Krumlov
 SCHRACK: Nabíjecí stanice pro elektromobily
 Elektrická motorka ZERO
 Co musí splňovat automechanik na opravy elektromobilů?
 Jak vyřeší v Norsku problém nabíjecích stanic elektromobilů?
 Rychlodobíjecí stanice loni dodaly téměř půl milionu kWh elektřiny
 Nejvýchodněji položené město v ČR má svoji dobíjecí stanici
 PHXC: Domácí nabíjecí stanice pro elektromobily
 Existuje uzamykatelný nabíjecí 16A. sloupek osaditelný chráničem a elektroměrem?
 V roce 2018 vypluje celoelektrická a autonomní nákladní loď
 PHOENIX Contact nabíjí super rychle!
 Firemní flotila Siemens se rozšíří o 6 elektromobilů
 Nový nabíjecí systém Mode-2 s IC-CPD je přenosná nabíjecí stanice
 Nový elektrický Jaguar I-Pace může být konkurentem Tesly
 E-SALON poprvé v česku
 Siemens v české premiéře představuje novou rychlonabíjecí stanici 150kW
 Česká firma vyvinula domácí rychlonabíječku, auto nabije za hodinu
 ČEZ a Unipetrol pracují na desítkách rychlonabíječek
 Nová rychlonabíjecí stanice na Hlučínsku
 ABB a automobilka Porsche Japan zahájí vývoj nové generace výkonných nabíjecích stanic
 Jak nabít elektromobil na 100km za 3 minuty?
 Hurtigruten představil hybridní loď Roald Amundsen
 Nové pantografy pro elektrobusy
 Česká automobilka chystá útok v podobě několika elektromobilů
 Nová teplotní čidla pro elektromobilitu
 Tesla podala nový patent, který usiluje o zvýšení bezpečnosti baterií
 Aplikační sady pro chytré EV nabíjení
 V Lovosicích byla spuštěna rychlodobíjecí stanice
 Milióntý kus elektromobilu Tesla sjel z výrobní linky
 Jak přepojím zástrčku NEMA 14-50 na pětikolík 32A (zapojena jedna fáze)?
 Dopravní podnik Praha chystá nákup elektrobusů
 Tesla obnovila výrobu i přes zákaz
 Olomouc patří mezi pět nejvyužívanějších dobíjecích stanic ČEZ
 Kam bude směřovat česká mobilita v budoucnosti
 SCHRACK rozváží své zboží po Praze elektrickou dodávkou
 Akční nabídka: Příprava podkladů nabíjecích stanic zdarma!
 Katalog Nabíjecí stanice i-CHARGE
 ABB představuje stanici umožňující oboustranné nabíjení
 LAPP vyvíjí a vyrábí nabíjecí kabely pro elektromobily více než 10 let
 Elektromobilita - Nabíjecí stanice CION od SCHRACK Technik
 ABB hlásí výrazný nárůst v počtu nabíjecích stanic v Česku
 Musím u sazby D27d nabijecí stanici blokovat stykačem HDO?
 Lze nabíjet elektromobil DC mimo klasické DC rychlonabíjecí stanice?
 Letos v Elektrice slavíme 10. let od prvního českého elektromobilního rekordu!
 #EH: Víte, kdo dostal první pokutu za rychlou jízdu elektromobilem?
 Je napájecí kabel pro nabíječku elektromobilů v areálu investora stavbou?
 O mobilním sledování a měření energie našeho elektromobilu
 Co vše potřebuji k připojení Wallboxu k hlavnímu jističi?
 Čo treba splniť pre bezpečné napájanie domu zo zásuvky na elektroaute?
 Pomůže rozšíření elektromobility stavba dobíjecích míst pro elektronáklaďáky?
 Nač pamatovat při plánování dobíjecí stanice elektromobilů?
 Je složité přinutit všechny výrobce elektromobilů k jednotnému akumulátoru?
 Kde bude za pár desítek roků v elektrotechnice užitečná autonomní doprava?

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (1)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.058 sekund, 22 dotazů.