Co by jste poradili zpracovatelům nové 50 ve věci znalostních modulů?

<< < (2/7) > >>

Jiří Sedlmajer:
Obávám se, že se chystá něco podobného, jako bylo přezkušování revizních techniků.Pro nové adepty souhlasím.Jina k bych volil formu celoživotního vzdělávání, jako mají např. zdravotníci a ne zase nová buzerace a zajištěný kšeft pro vyvolené.

Jiří Sedlmajer:
Ještě chci dodat, bylo chybou, že se neuzákonilo povinné členství v cechu. A cechy by se starali a hlavně si pohlídali odbornou i etickou úroveň členů. Přez všechny nevýhody je to ze špatných řešení to nejlepší, protože je k nám nejblíž. Každý si hraje na svém písečku a podle toho to vypadá. Meloucháři a vychcánkové nás dusí nízkými cenami a není síla,která by to změnila.

štěpán škriečka:
Možná, že nějaké upřesnění by bylo dobré. Mám na mysli, že při zkouškách na vn se učíme vvn, zvn a ruku na srdce, k čemu to je? Za dvacet let praxe jsem z těch vyšších napěťových hladin nic neptřeboval, ale ve zkouškách je vždy něco.
  A zkoušky by měli mít návaznost, pokud je to možné na to s čím pracovník pracuje.  

Jaroslav Jonáš:
Podle mě je další rozdělení odborné způsobilosti podle odvětví, jako je zdravotnictví, zemědělství, strojní zařízení, průmysl, prostory ke shromažďování osob atd, nutností. Aby jeden revizní technik mohl provádět revize téměř všude, nestačí jenom povrchní všeobecné znalosti. Doba Ferdů mravenců - PRÁCE VŠEHO DRUHU patří minulosti.

Jaroslav Hasala:
Popravdě řečeno nějaké rozdělení elektrotechnik ů podle oborů jsem očekával, je to běžné všude ve světě, že jsou "specialisté".
Nějaké všeobecné znalosti by měl mít každý elektrikář, ale jinak bych asi rozdělení podle oborů uvítal.
Ovšem u RT bych ponechal stávající členění.

Navigace

[0] Index zpráv

[#] Další strana

[*] Předchozí strana