Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  Pracovní zóna
| |-+  -B- 30 denní zóna dostupných diskusí
| | |-+  Re: HAGER: Designový kanál od firmy Hager
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle vyhlášky 50/78 Sb. Vyhláška zde ...

Autor Téma: Re: HAGER: Designový kanál od firmy Hager  (Přečteno 1502 krát)
Jozef BABJAK
« kdy: 15.06.2011, 08:24 »

Co vás napadá v souvislosti s touto informací?

Deja-vu? Deja-vu!

Mimochodom, nebolo by možné pri článkoch, pri ktorých sa dá objednať katalóg, presnejšie špecifikovať, o aký katalóg sa jedná? V poslednom čase sa mi opakovane stalo, že článok predstavoval nejakú novinku, ale predmetom objednávky bol starší katalóg, ktorý už doma mám celé mesiace (prípad Hager),  alebo si ho môžem v PDF kedykoľvek stiahnuť z webu (prípad Schrack),  pričom ponúkaný katalóg vôbec neobsahoval informácie o produkte predstavovanom v článku (prípad kombinovaných silových/multimediálnych rozvodníc spred pár týždňov).

Ja rozumiem, že portál potrebuje robiť reklamu, že výrobcovia potrebujú robiť PR, a že starých katalógov sa treba nejako zbaviť, ideálne ich dať niekomu, u koho je šanca, že z nich nakoniec aj niečo objedná. Ale ak článok predstavuej produkt, veľkým červeným písmom sľubuje viac informácií o ňom v katalógu, ale tie nakoniec nekonajú, je to neseriózne a iritujúce.

Takže o aký katalóg ide v tomto prípade? Strieborný z minulého roku, v ktorom o zmienenom dizajnovom kanáli nie je ani zmienka?
Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #1 kdy: 15.06.2011, 22:19 »

Deja-vu? Deja-vu!

Mimochodom, nebolo by možné pri článkoch, pri ktorých sa dá objednať katalóg, presnejšie špecifikovať, o aký katalóg sa jedná? V poslednom čase sa mi opakovane stalo, že článok predstavoval nejakú novinku, ale predmetom objednávky bol starší katalóg, ktorý už doma mám celé mesiace (prípad Hager),  alebo si ho môžem v PDF kedykoľvek stiahnuť z webu (prípad Schrack),  pričom ponúkaný katalóg vôbec neobsahoval informácie o produkte predstavovanom v článku (prípad kombinovaných silových/multimediálnych rozvodníc spred pár týždňov).

Ja rozumiem, že portál potrebuje robiť reklamu, že výrobcovia potrebujú robiť PR, a že starých katalógov sa treba nejako zbaviť, ideálne ich dať niekomu, u koho je šanca, že z nich nakoniec aj niečo objedná. Ale ak článok predstavuej produkt, veľkým červeným písmom sľubuje viac informácií o ňom v katalógu, ale tie nakoniec nekonajú, je to neseriózne a iritujúce.

Takže o aký katalóg ide v tomto prípade? Strieborný z minulého roku, v ktorom o zmienenom dizajnovom kanáli nie je ani zmienka?

To je tak trošku, vlastně zcela mimo téma.
Předmět není katalog Hager, ale designový kanál Hager.
Vaše poznámka je  faktická a logická, dá se vysvětlit, ale pokládáte ji veřejnému fóru nikoliv tomu, komu patří. A protože na vás zde není osobní kontakt, odpověď asi nedostanete.
Zaznamenáno

Moudrý člověk se může naučit víc z hloupé otázky než hlupák z moudré odpovědi. Bruce Lee
Stran: [1] Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.05 sekund, 22 dotazů.