Neoslovuje ničím. Mám pocit, že si to někdo pořád plete s Kauflandem. K Shellu nebudu jezdit abych jako dárek dostal čokoládu, kerou na zvýšené marži za palivo zaplatím pětkrát dráž. A pokus o to abych se díval na videa a články výrobců, to snad také myslí jako žert. Vždyť toho je plný internet. Asi by mě zajímal ten, kdo to vymýšlí. Jestli dávají šanci nějakým studentů kteří ještě neví o co jde, budiž. V Kauflandu zaměstnávají u Sekuriťáku bezdomovce, kteří kontrolují zda nekrademe.
Pokud vím tak u Soneparu naše společnost nechává ročně slušnej balík a tyto pokusy nebereme vážně. Což takhle něco užitečného? Ne reklamní ale nezávislá odborná přednáška třeba o častých chybách na fotovoltaikách . A ne pořád párky a slevy. Někdy mi připadá, že velkoobchody neumí nic jiného a všichni to dělají stejně. Opisují od sebe. Nám stačí dobré celoroční kondice a zboží skladem. Jo a asertivní a kamarádské obchodníky. :-)