Kde v odhadech o elektromobilitě udělali soudruzi chybu?
Fuk Tomáš:
S hulvátem diskutovat nehodlám.
zavesem:
Citace: Milan Hudec 16.03.2025, 11:56
Těžba ropy vs.výroba baterií, likvidace ojetin/baterií vs.spalováků, převoz komponentů po světě a další tisíce parametrů, které by bylo nutno porovnat, co je ekologičtější já nevím, a nikomu nebudu brát jeho přesvědčení.
Žertovná je ovšem výzva pro kabelovky v případě např.3M elektromobilů nabíjených z oken a pod.
To znamená nějakých 100 milionů metrů prodlužováků (dance)
jj, bude zábava (dance)
Když jsem pořizoval elektropřibliž ovadlo, překvapilo mě jak výrobce myslí dopředu: celá baterie je uspořádána a konstruována tak, aby po skončení životnosti vozu šla jednoduše plug-and-play šoupnout do bateriového úložiště a dál využívat. Je to jako se vším - záleží jak se to či ono používá. Když dva dělají totéž, není to totéž.
Dotace také považuji za nešvar doby a proto je osobně nijak cíleně nevyužívám.
Ale jinak je využívám, tak jako vy všichni:
když jdeme po novém chodníku, využíváme dotace...
Když jíme chleba, využíváme dotace...
Dotace jsou dnes všude kolem nás, takže argument, že elektromobil je zlý ošklivý a nemorální, protože dotace... je hloupost.
zavesem:
Citace: Fuk Tomáš 16.03.2025, 12:14
S hulvátem diskutovat nehodlám.
Jó když nejsou ty argumenty... nazvěme ho hulvátem o:-)
(poklona) a přeji krásný den
Jan Palička:
Citace: Pavell Nováák 16.03.2025, 12:11
Něco dalšího?
To se nám diskuze rozjela....
Můžete mi napsat, které tepelné elektrárny u nás jedou na surovou ropu?
Milan Hudec:
Pokud z jednoho vědra napojím napůl ovci a krávu, tak mohu spekulovat, jestli ovce nechlastá ňák moc, ale nemohu tvrdit, že kráva vychlemtla vše.
Navigace
[0] Index zpráv
[#] Další strana
[*] Předchozí strana