Představa tazatele je trochu mimo. Majitel nebo správce objektu má v tomto konečné slovo. Druhou cestou může být dohoda s místním distributorem a zřízením měřeného vývodu z té trafostanice na parkovací místo. Nicméně k tomu je opět potřeba souhlas správce objektu, kterému bude patřit i to parkovací stání. kdyby se to povedlo, samozřejmě to bude znamenat i placení dalšího odběrného místa, přesně podle hesla - kdo chce opici, musí mít na banány.
Nejzajímavější alternativou je zde již zmiňovaná varianta kdy by si nabíjecí místo nechalo zřídit SVJ, nebo jiná forma subjektu vlastnící nebo spravující objekt.
Znamená to sice variantu bez vícenákladů a stálých poplatků, ale to vše se pravděpodobně propíše do ceny energie k nabíjení.
Prekvapuje ma, koľko elektrikárov sa bráni odvetviu, ktoré prináša nové možnosti
uplatnenia našich znalostí a zručností. Je to ako by obuvník radil chodiť ľudom naboso.
Ak niekto má na to rozpočet, dotiahneme mu predsa elektrinu aj doprostred púšte,
na ropnú plošinu, ......

Osobně jsem fanda elektromobilit
y, nicméně musí dávat smysl a tedy není vhodná vždy a pro každého. Pokud eauto nemám kde nabíjet, nemůžu si ho pořizovat, nedává to jakýkoliv smysl. ALternativou může být dohoda se zaměstnavatele
m a možnost nabíjet tam.