Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  VEŘEJNÁ ZÓNA
| |-+  Témata ještě nezařazená do příslušných rubrik
| | |-+  Je stále možné přezkoušení z vyhlášky 50/1978?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Je stále možné přezkoušení z vyhlášky 50/1978?  (Přečteno 4151 krát)
Jan Štěpánek 1
Neverifikovaný uživatel @1

Offline Offline



« kdy: 14.12.2023, 08:33 »

Jsem vyučený elektrikář a stále mám ještě vyhlášku 50/1978 paragraf 6. Nyní mě v práci chtějí přezkušovat, i když mám tento paragraf stále platný. Je to možné, nebo se mám proti zaměstnavateli ohradit?
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
František Šohajda
*
Offline Offline


RT E2-A


« Odpověď #1 kdy: 14.12.2023, 13:35 »

Zaměstnavatel může podle svých MPBP jen určit max lhůtu přezkoušení jak je ve vyhlášce řečeno!
Jsou max 3 roky....Pokud zaměstnavatel bude chtít, můžete chodit i každý půlrok na přezkoušení!
Nikde se proti tomu neohradíte!!  Zaměstnavatel má pravdu!
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

RT -EZ   - elektroinstala ce domovní, specializace na zdravotnické rozvody... revize ve zdravotnictví ...už 40 let....
Honza Formánek
*
Offline Offline



« Odpověď #2 kdy: 14.12.2023, 13:38 »

Osvědčení vydaná před 1. 7. platí po dobu, na kterou byla vydána. Nezměnil jste zaměstnavatele, případně rozsah činnosti? Také je možné, že to zaměstnavatel dělá hromadně a prostě zrovna nastal čas. Není se proti čemu ohrazovat.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jiří_Hrubý