Jak revidovat zařízení staveniště bez dokumentace?

(1/5) > >>

Petr Pěčonka:

Jak a co vše potřebujete vědět k tomu, aby jste správně navrhli popř. udělali a následně zrevidovali zařízení staveniště. Většinou k tomu nic není.

Jen pro příklad: Stavba - cca 300 x 50 m
Dva jeřáby jeden a teď nemám výkon jen požadavek na připojení 125A druhý prý stačí 63A. Stále nemám výkon jeřábu
2 sociální buňky,
6 buněk pro stavbu - TDI, zasedačka, stavbyvedoucí
x buněk pro subdodavatele - schválně nepíši kolik (to nevím mohu jsi myslet max 10?)

Staví se 5 objektů dejme tomu A - E - 4 patra včetně garáže - 3 stavební rozvaděče na objekt?

Holt k tomu není nic více a nikdy jsem neviděl žádný projekt. Po mne se chce udělat návrh pro nacenění - tj výkaz výměr. Jen předesílám nejsem projektant, ale byl jsem revizní technik (resp. stále jsem) a pracuji na pozici odborného garanta za TZB Elektro na této stavbě pro generálního dodavatele.

Mám to dát celé do SICHRu? ale jakou mám zvolil soudobost?
Buňkoviště v zimním období - 1
jeřáby - netuším (přeci jen to asi nepojede na "63A nonstop") - 0,7?
Staveništní rozvaděče na objektech? Soudobost? 0,5 ?
Sila?
Předpoklad selektivitu moc řešit nebudu. Hlavně u páteřních rozvodů
U páteřních rozvodů - Poruchu mám nechat na 0,2s nebo mohu dát distribuční 5s?

Čím více se do toho nořím tím mám více otázek a bohužel norma ČSN 33 2000-7-704 mi moc nepomůže. Nějaké doporučení - skripta kde hledat?

Moderátor: Původní nesmysl zněl: "Jak na zařízení staveniště?".

GDPR:
To je krásné, a moc se těším na reakce a odpovědi.

Legislativci nám pěkně z projektování mimo stavebního zákona vyšachovali projektanty, tak pomalu začneme sbírat plody.

Pokud se nejedná o projektování vyžadující stavební povolení, pak je to podle § 19 odst. 2 písm. c) od 1. 7. 2022 oprávněna projektovat osoba znalá pro řízení činnosti (vedoucí elektrotechnik). Tím pádem tomu legislativně patrně i rozumí, a není nutno, aby se dotazovala na fórech, ne?