Karel Obůrský
Neverifikovaný uživatel @1
|
|
« kdy: 16.07.2021, 03:07 » |
|
Jak zapojit digestoř, aby se spustilo odsávání automaticky při zapnutí indukční desky? Zapojení je na 2f, N a PE. Deska je ve stand-by režimu, protéká jí neustále nějaký minimální proud.
Moderátor: Dovolím si upozornit, že toto fórum není bastlírna má svá pravidla.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
váš elektrikář a revizní technik
|
|
« Odpověď #5 kdy: 19.07.2021, 14:07 » |
|
Nějaký konkrétní důvod k dobastlování takovéto funkce?
Osobně přemýšlím jaký důvod bych měl k tomu, abych musel zasáhnout do standardního zapojení a spínat digestoř složitěji, než je zvednutí ruky a sepnutí digestoře tehdy, když to potřebuji, pomocí jednoduchého spínače. U mne doma tedy povytažením části digestoře. Ne vždy potřebuji digestoř zapnout, i přes sepnutou plotýnku. Přesto že jsem fanda moderní techniky a technologií, zatím mi to moc smysl nedává. Jsem zvědavý na váš důvod. Třeba to pomůže i s návrhem jiného řešení, než je proudové/přednostní relé.
|
Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci. Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci. Revize el. a hromosvodů do 1000V Topné kabely k vytápění i ochraně majetku. www.fraja.cz , revize@fraja.cz , tel: 728171585
|
|
|
|
Jirka Š. Svejkovský
Chomutov, projekty, revize E1A, E1B, E1-C5
|
|
« Odpověď #7 kdy: 20.07.2021, 07:11 » |
|
Zbytečné, stačí jedno proudové relé a protáhnout jím N vodič.
A bábovka v troubě vám digestoř zapne i když nechcete. Spíš bych protáhl ty dvě fáze společně. Do nuly se vám nikdy nesečtou.
|
Projektant (strojní zařízení/energetika/TZ budov), revizní technik E1A, E1B, E1-C5
|
|
|
Olda Pořádek
Neverifikovaný uživatel @6
|
|
« Odpověď #8 kdy: 21.07.2021, 07:01 » |
|
Nějaký konkrétní důvod k dobastlování takovéto funkce?