Dovolím si tak trochu nesouhlasit s poslední větou kolegy Jaromíra T.
Automobilový průmysl používá bajonetové zámky, protože závit by se mohl otřesy za provozu povolovat
Máte pravdu, otřesy! Na to jsem nemyslel. Můj pohled byl vztažen k elektroinstala
ční krabici s bajonetovým zámkem co je uvedená v souvislosti s tímto vláknem.
Ked do krabice casto lezu monteri s jednym univerzalnym plochym a jednym krizovym skrutkovacom, plastik na bajonete rychlo ponicia a potom je problem otvorit alebo zatvorit to aj so spravnym naradim predpisanym vyrobcom. Kovova skrutka vydrzi viac.
Podobny problem sa deje aj pri starom znamom stvorhrane, nepouziva sa kluc, ale rozne skrutkovace, klieste, kus plechu ...
To je otázka, jak často se elektroinstala
ční krabice otvírá. Pokud často asi bych volil zcela jinou konstrukci.
https://elektrika.tv/video/2021/210419_obo_svet_krabic_q5.mp4