Proč stojí změna jističe z 1x25A na 3x25A 11.000Kč?

<< < (3/4) > >>

Jankula:
Nemám to pisemne, takže jen jak jsem to pochopila jako laik, tak mi elektrikář řekl, ze musí vytáhnout dráty zespodu, nahoře zasvorkovat, vyriznout větší okénko do těch dvířek aby bylo vidět budoucí novy větší displej, zasadit tam sklo. Pak přijede ten revizak z CEZu, zasadí novy merak, pak přijede opět on(nás elektrikář) a zapojí kabely do nového meraku. No a budou na tom pracovat vlastně dva elektrikari(kvůli bezpečnosti ze se to děla se zapnutým proudem a potrebuje pomoc při tom vytahování a tak) Dává to smysl?

David Hruda:
Foto hlavního jističe a jeho okolí by taky napovědělo, ale umím si to představit.
Jen nerad se vyjadřuji k cenám, ale v tomhle případě se mi to zdá levné.
Vyhřátá a zkorodovaná stoupací svorkovnice, málo místa u jističů, osazeno IJV, takže úprava masky, přesun zbývajících elektroměrů směrem nahoru aby bylo místo pro 3f (a bude to taktak),  nově vydrátovat, nové svorky na vývodu, PPN, všude bordel a špína,...

Jen to okénko se mi nějak nezdá, s tím u Eonu /EGD nikdy problém nebyl. U ČEZ to může být jinak.

Jan Franěk:
Citace: David Hruda  24.06.2021, 11:36

Foto hlavního jističe a jeho okolí by taky napovědělo, ale umím si to představit.
Vyhřátá a zkorodovaná stoupací svorkovnice, málo místa u jističů, osazeno IJV, takže úprava masky, přesun zbývajících elektroměrů směrem nahoru aby bylo místo pro 3f (a bude to taktak),    nově vydrátovat, nové svorky na vývodu, PPN, všude bordel a špína,...

Jen to okénko se mi nějak nezdá, s tím u Eonu /EGD nikdy problém nebyl. U ČEZ to může být jinak.

Naprostý souhlas Davide, hlavně s tím vyjadřováním k cenám.

Ale ano, pokud okénka krycího plechu nemají skla, což bývá častý problém, tak je vyžadována náprava.

Jan Yossarian:
Citace: David Hruda  24.06.2021, 11:36