Jak se určuje pořadí fází u vedení vn?

(1/5) > >>

František Šohajda:
Nejsem odborník na vn!!(To se přiznávám předem!) ;D

V posledním měsíci nazpět, jsem si všimnul, že u  EONu pracovníci určují pořadí fází a jejich pořadí nalepují na přívodní pole do rozvoden vn.Píší L1,L2,L3 kryty vn přívodních polí.
Nebo podle skutečného posazení fází.
To nikdy neměli takto popsané! Nebyl jsem u toho, tak mě zajímá, jak se to měří-určuje?

Jiří_Hrubý:
Ve stovkový rozvodně se namoduluje signál, který se pak detekuje v terénu.

Vlado Konrád:
Citace: František Šohajda  08.02.2020, 17:59

Nejsem odborník na vn!!(To se přiznávám předem!) ;D

V posledním měsíci nazpět, jsem si všimnul, že u  EONu pracovníci určují pořadí fází a jejich pořadí nalepují na přívodní pole do rozvoden vn.Píší L1,L2,L3 kryty vn přívodních polí.
Nebo podle skutečného posazení fází.
To nikdy neměli takto popsané! Nebyl jsem u toho, tak mě zajímá, jak se to měří-určuje?

Ak ide o zapúzdernú vn rozvodňu na čelnom panele sú vyvedené zdierky so signálom z kapacitného deliča pripojeného na prívode do vn rozvádzača.
Skúšačka po zasunutí do zdierok rozdielnych polí alebo svieti - netotožné fázy alebo nesvieti - totožné fázy.
vn kobková
Zbernice sú viditeľné, odsledovať kam idú nie je problém. Ak je problém je možné použiť jednopólovú fázovaciu súpravu. Podobne ako pri fázovaní vývodov z rozvodne.

Neurčuje sa poradie fáz. Poradie fáz je fikcia. Určuje sa totožnosť fáz.

Jan Kelbich:
Citace: Vlado Konrád  10.02.2020, 01:07

Neurčuje sa poradie fáz. Poradie fáz je fikcia. Určuje sa totožnosť fáz.

Tak to mi prosím, vysvětlete, co je na sledu fází (což je v podstatě totéž co znaménko frekvence) za fikci.
A co se vlastně rozumí tou totožností fází ?

Vlado Konrád: