|
|
|
|
Fuk Tomáš
Offline
|
|
« Odpověď #3 kdy: 18.11.2019, 13:52 » |
|
Bude se asi jednat o důkladně utajenou akci - nikde jsem nenašel datum a název akce, a Google mi na dotaz “odborný automobilový veletrh Letňany” nic kloudného nenabídl.
|
|
|
Zaznamenáno
|
Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.
Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
|
|
|
|
|
Fuk Tomáš
Offline
|
|
« Odpověď #6 kdy: 18.11.2019, 18:58 » |
|
Pak jako upoutávka na akci, která už skončila, to nemá chybu
|
|
|
Zaznamenáno
|
Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.
Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
|
|
|
|
Fuk Tomáš
Offline
|
|
« Odpověď #8 kdy: 18.11.2019, 19:43 » |
|
Ne, skončil včera. Podle ohlasu v médiích to šacuji na světový ohlas, zvláště na Litoměřicku
|
|
|
Zaznamenáno
|
Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.
Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
|
|
|
|
Jirka Š. Svejkovský
Offline
Chomutov, projekty, revize E1A, E1B, E1-C5
|
|
« Odpověď #10 kdy: 18.11.2019, 20:36 » |
|
Pokud jsem dobře informován, tak auto na baterky Škoda intenzivně vyvíjí už několik let. Stejně jako zbytek koncernu, stejně jako ostatní koncerny. Tesla je jenom první splašená vlaštovka.
|
|
|
Zaznamenáno
|
Projektant (strojní zařízení/energetika/TZ budov), revizní technik E1A, E1B, E1-C5
|
|
|
|
Milan Hudec
Offline
|
|
« Odpověď #12 kdy: 21.11.2019, 11:05 » |
|
Pro mne je Tesla jasný lídr, byť na ni "nemám" a jezdím v obyčejné Škodovce a i přes neobvyklý způsob hašení ( viz). Trochu drahá hračka Nicméně ceny škodovek (použitelných výkonem, výdrží, prostorem) tipuji na nějakých 600 000. Kdo je dle tebe cílovou skupinou?
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
|
|
|
Jiří Kubík
Neverifikovaný uživatel @6
Offline
|
|
« Odpověď #16 kdy: 21.11.2019, 12:45 » |
|
Abych to rozvedl - když jsem se dostal před lety do jedné debaty, tak jsem se dověděl, že v elektromobilu Tesla je prý baterie s vysokým napětím. Zdálo se mi to poněkud divoké, nechat něco takového jezdit v mokru, po posolených silnicích a spoléhat, že to bude fungovat léta. Zjistil jsem si, že je tam sice přes 7 000 tužkovek li-ion 18650 3,7V pospojovaných do mnoha skupin ale vysokého napětí (nad 1000 V) se v tom zapojení nedosahuje. Výsledných 405 V max mě poněkud uklidnilo. Termín nebezpečné napětí by se mi zdál vhodnější.
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
|