Je vhodné podložit zdroj na LED pásek přichycený na OSB dřevěné desce?

<< < (6/8) > >>

Jan Franěk:
Citace: Heinrich Freitag  04.11.2019, 21:28

Pan Franek siri bludy. Trestni oznameni samozrejme muze, a dluzno podotknout, ze v nekterych pripadech i kvuli ohlasovaci povinnosti musi, podat kazdy bez ohledu na to, zda je poskozeny. K podani TO samozrejme advokata nepotrebujete!

Sorry, ale jasně jsem deklaroval že právník nejsem. Nicméně nepsal jsem nic jiného než píšete vy, jen s tím rozdílem že nemám odvahu na podávání trestních oznámení bez pomoci advokáta. Vlastně to díky nedostatečné znalosti trestního práva považuji za úplnou blbost s velmi malou šancí na úspěch. Nejsem tak dokonalý jako vy abych vládl všemi obory světa a už jsem si to i zkusil.
Tedy pokud nepůjde opravdu o závažnou věc a nebude se to týkat mne osobně nevidím v tom žádný smysl. Nebo vy podáte trestní oznámení na elektrikáře vždy když na rozvaděči nenajdete štítek? Když vám není předložena projektová dokumentace skutečného stavu, či když zjistíte že byl investor jakýmkoliv zpúsobem ojebán? Asi ne.  ;D

Heinrich Freitag:
Citace: Jan Franěk  04.11.2019, 21:55

Sorry, ale jasně jsem deklaroval že právník nejsem. Nicméně nepsal jsem nic jiného než píšete vy, jen s tím rozdílem že nemám odvahu na podávání trestních oznámení bez pomoci advokáta. Vlastně to díky nedostatečné znalosti trestního práva považuji za úplnou blbost s velmi malou šancí na úspěch. Nejsem tak dokonalý jako vy abych vládl všemi obory světa a už jsem si to i zkusil.
Tedy pokud nepůjde opravdu o závažnou věc a nebude se to týkat mne osobně nevidím v tom žádný smysl. Nebo vy podáte trestní oznámení na elektrikáře vždy když na rozvaděči nenajdete štítek? Když vám není předložena projektová dokumentace skutečného stavu, či když zjistíte že byl investor jakýmkoliv zpúsobem ojebán? Asi ne.  ;D