Jiří Schwarz
Offline
|
|
« Odpověď #36 kdy: 11.03.2019, 07:51 » |
|
... Také nemám rád povinné placení daní nebo poplatkům za něco, co nevyužívám, ale pořád lepší než pořady soukromých televizí typu Ranní stolice JS. ...
Tohle by bylo na velkou debata, ale to tak moc nepatří na ELEKTRIKU Když má někdo zaplatit ČT 145Kč, už kouká jestli to opravdu zaplatit musí a jestli by se to nedalo nějak obejít... Ale pak si koupíte něco v ... nebo pojedete na dovolenou s ... atd... atd... a protože Peterka odvysílal reklamu na uvedené, dostane od vás možná více, než je koncesionářský poplatek. A nejen že jste pořad, do kterého byla vecpaná reklama, nesledovali, on třeba pan provozovatel pro vaši oblast jeho "celoplošný" program ani nevysílá, ale díky špatnému zákonu k uznání celoplošného vysílání stačí peletrace 70%, což může být i méně než 50% území naší země
|
Jako tvrdá Chodská palice nemám rád přísloví o tom, že moudřejší ustoupí. Když moudřejší ustoupí, hlupák si prosadí nesmysl! Příspěvky psané kurzívou berte s velkou rezervou a nadhledem :-)
|
|
|
|
Jiří Schwarz
Offline
|
|
« Odpověď #38 kdy: 11.03.2019, 08:44 » |
|
Soukromá tv si může vysílat klidně celý den zrnění, je to její rozhodnutí stejně jako rozhodnutí diváka se na to dívat.
Samozřejmě... Jenže když běží reklama na 3 stanicích, já ji uvidím na N..., ale nákupem zboží, na které mě reklama upozornila, přispěji i na provoz Š... nebo B-M..., který se u nás nedal přijímat nějakou dobu vůbec, nyní jen v "experimentální m" DVB-T2, asi to není správně nastaveno... Ale to bychom se mohli dostat i k ATO a podivnému měření sledovanosti.. .
|
Jako tvrdá Chodská palice nemám rád přísloví o tom, že moudřejší ustoupí. Když moudřejší ustoupí, hlupák si prosadí nesmysl! Příspěvky psané kurzívou berte s velkou rezervou a nadhledem :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jiří Schwarz
Offline
|
|
« Odpověď #45 kdy: 15.03.2019, 08:11 » |
|
... Ono v podstate neni problem v peoplemetrech samotnych. Problem neni ani s vyberem cilove skupiny. ...
Tak tam bohužel velký problém je! Když si TV stanice nahlásí, že má peletraci 90%, tak "musí" 90% uživatelů peoplemetrů mít možný příjem této stanice. Takže se to rozděluje podle toho, co si kdo nalže! A pak se vůbec nezohledňuje to, že ve větších centrech mají lidi úplně jiné možnosti trávení volného času a čím menší vesnička dál od větších měst, tím víc jsou lidé "závislí" na rádiu a televizi. A kupní síla diváka? To by byla kapitola sama pro sebe. Pokud se někdo chce pokochat nalhanými barevnými koláči, může se podívat na ATO
|
Jako tvrdá Chodská palice nemám rád přísloví o tom, že moudřejší ustoupí. Když moudřejší ustoupí, hlupák si prosadí nesmysl! Příspěvky psané kurzívou berte s velkou rezervou a nadhledem :-)
|
|
|
Martin Novák
Offline
|
|
« Odpověď #46 kdy: 15.03.2019, 10:07 » |
|
Ono je to cele takova hezka pyramidova hra, kde se vsichni tvari ze tem grafum veri, protoze jim to proste vyhovuje. Vyhovuje to televizim, ktere inkasuji miliony za vysilani reklam, vyhovuje to reklamnim agenturam a vsem tem obchodnikum s destem pres ktere ty obrovske penize za reklamu potekaji a dokud stoupaji prodeje vyhovuje to i managementum zadavatelu reklam, kteri ty hezky nalhane grafy prezentuji na mitincich majitelum firem. A tem je to zatim jedno, protoze prodeje a zisky stoupaji a ty naklady stejne zatahne zakaznik. Takze jsou vsichni nahore spokojeni a nikoho zatim netrapi, ze prumerna ceska rodina zaplatila pres zvysene ceny zbozi a sluzeb jen za reklamu v televizi za dva mesice predvanocniho oblbovani vic jak 3000 korun.
Az prijde krize, prodeje zacnou klesat a zacne se hledat kde usetrit, prijde chvile a nekdo zakrici ze kral je nahy a ty vydaje za nekonecnou reklamu na kterou se stejne nikdo nediva jsou v podstate vyhozene penize. A az pak vypukne ten pravy armageddon...
|
|
|
|
|
|
|
|