Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  VEŘEJNÁ ZÓNA
| |-+  Témata ještě nezařazená do příslušných rubrik
| | |-+  Mohu vyměnit světlo zákazníkovi při montáži kuchyně když nejsem elektrikář?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] 2 Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Mohu vyměnit světlo zákazníkovi při montáži kuchyně když nejsem elektrikář?  (Přečteno 9406 krát)
Petr mencl
Neverifikovaný uživatel @1

Offline Offline



« kdy: 23.11.2018, 18:53 »



Jsem truhlář a při montážích kuchyní nebo nábytku se mě zákazníci často ptají jestli by jsem jim nebyl ochoten vyměnit lustr, nebo namontoval nové světlo.
Jde o práci kde je vše připraveno a žádné tahání nových kabelů není potřeba, prostě jen navrtat a zapojit.
Zajímalo by mě jestli by to bylo v pořádku a neporušil by jsem tím nějaký zákon když nejsem elektrikář.
U nového světla je vždy návod, podle kterého by to zapojil i úplný amatér Úsměv
Zajímalo by mě tedy prosím jestli mohu takto zákazníkům vyhovět a pomoci se zapojením nebo raději odmítnout.
Doma si světlo zapojím bez problémů, s elektřinou nějaké zkušenosti mám.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #1 kdy: 23.11.2018, 21:30 »



U nového světla je vždy návod, podle kterého by to zapojil i úplný amatér Úsměv

Je-li v návodu uvedeno, že svítidlo smí zapojovat amatér, pak není problém...



Doma si světlo zapojím bez problémů, s elektřinou nějaké zkušenosti mám.