|
Martin Novák
Offline
|
|
« Odpověď #199 kdy: 30.03.2019, 17:01 » |
|
[Rychlonabíjecí stanice Terra HP ABB, dokáže nabít elektromobil na dojezdovou vzdálenost 200km za zhruba 8 minut! Pokud připustíme, že máme na důležitých místech pro výkonné nabíjecí stanice potřebný příkon, jsme o krůček dál k tichým jízdám elektromobilů.
To mi vychazi prikon 300kW na nabijene vozidlo. Tedy pri napeti 400V asi 750A. Na to se mi zdaji ty kabely docela tenky i kdyz budou s chlazenim a taky tak docela netusim jak si se 750A poradi baterky elektromobilu. Navic pokud chceme nabijet aspon 2 auta najednou, vychazi mi prikon ze site kratkodobe 600kW co uz je docela hezky domecek s trafostanici za cenu tak trictvrte milionu. S nabijeckou, stojany a stavbou dva miliony asi stacit nebudou. Na dobijeni dvou aut soucasne... Nechci byt za krysu ale dovolim si dotaz: Kdo tuhle srandu bude platit?
|
|
|
|
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
Offline
|
|
« Odpověď #200 kdy: 30.03.2019, 18:42 » |
|
Kdo tuhle srandu bude platit?
Kdyby to bylo tak úžasné a průlomové, byla by nabíječka na každém rohu a našlo by se dostatek investorů. To by bylo v idealizovaném světě zelených pomatenců. Ve světě, v kterém žijem my ostatní, to zaplatíme kolektivně formou daní přetavených na dotace... Provozovat trafačku aby se tam dobilo pár zoufalců za týden nedává soukromně smysl, protože si to nevydělá ani na vlastní spotřebu trafa, údržbu a revize. To nikdo neudělá, nebude-li dotován. Narvat to do města na stávající síť, znamená zajistit možnost paralelního chodu stanic, aby bylo kde brát. Paralelním provozem se dostaneme o krůček blíž plošným výpadkům a podivným tokům po sekunderkách. Celá potíž je v "osvědčeném" plánovaném hospodářství, místo přirozeného vývoje...
|
|
|
|
|
Miroš Jan
OSVČ - živnostník
Offline
telefon +420 604791991
|
|
« Odpověď #201 kdy: 31.03.2019, 13:03 » |
|
Kdyby to bylo tak úžasné a průlomové, byla by nabíječka na každém rohu a našlo by se dostatek investorů. To by bylo v idealizovaném světě zelených pomatenců.
Ve světě, v kterém žijem my ostatní, to zaplatíme kolektivně formou daní přetavených na dotace...
Provozovat trafačku aby se tam dobilo pár zoufalců za týden nedává soukromně smysl, protože si to nevydělá ani na vlastní spotřebu trafa, údržbu a revize. To nikdo neudělá, nebude-li dotován. Narvat to do města na stávající síť, znamená zajistit možnost paralelního chodu stanic, aby bylo kde brát. Paralelním provozem se dostaneme o krůček blíž plošným výpadkům a podivným tokům po sekunderkách. Celá potíž je v "osvědčeném" plánovaném hospodářství, místo přirozeného vývoje...
Důsledek zelenejch ekoteroristů
|
elektromontér, RT E2/A, strojní zařízení,průmyslové instalace
|
|
|
|
Martin Novák
Offline
|
|
« Odpověď #203 kdy: 31.03.2019, 19:02 » |
|
Odpočet začal, klimatická změna probíhá, příroda se mění, ještě 12 let a společnost, jak jí známe se začne hroutit, ale to se nás už netýká.
Klimaticka zmena bezesporu probiha. Je ale za ni odpovedny clovek?? A je narust CO2 v atmosfere pricina, nebo dusledek?? Nebo je to zas jen zpusob jak si na margo globalniho straseni necim nacpat kapsy?? Ja si totiz treba jeste pamatuju vedecky konsenzus z let 69/71 ze zeme se globalne ochlazuje a prichazi mala doba ledova. Vedci tehdy strasili tim, ze zamrzne severni ocean. Tehdy to pro zmenu zpusobovali oxidy siry vypoustene clovekem... Podle prokazatelnych historickych zaznamu bylo pred 1000 lety Gronsko zelenou zemi kde Vikingove pasli svoje stada a ve Skotsku se pestovala hroznova reva. Taky za to mohla industrializac e a clovek??
|
|
|
|
Ivan Taraba
Neverifikovaný uživatel @6
Offline
|
|
« Odpověď #204 kdy: 01.04.2019, 01:13 » |
|
Klimaticka zmena bezesporu probiha. Je ale za ni odpovedny clovek??
Já myslím, že zčásti ano a že už je pozdě to zastavit. Neumím si představit, že by se třeba za pouhý rok významně snížila produkce CO2. Protože ekonomika, pracovní místa, náš životní standard, růst, růst růstu, růst růstu růstu, atd... Jak víme z praxe, problémy se neřeší dokud nenastanou. Muselo se stát mnoho úrazů eleltřinou a požárů, aby se zavedly bezpečnostní prvky. A stejně tak to bude v klimatologii, teprve až půjde opravdu do tuhého, začne se něco dít. Nemyslím si, že masivní rozvoj elektromobilit y vyřeší klimatické změny. Přesto je to nezbytné a nevyhnutelné. Bude to stát mnoho úsilí. Člověk vzpřímený prý vyhynul kvůli své lenosti: "Používali jen kameny, které našli kolem sebe. Byly to méně kvalitní kameny, než jaké používali jejich nástupci" (https://www.livescience.com/63308-homo-erectus-laziness-extinction.html http://extrastory.cz/homo-erectus-byl-prilis-liny-a-tak-proste-vyhynul-tvrdi-archeolozka.html)
|
|
|
|
|
novy2
Neverifikovaný uživatel @6
Offline
|
|
« Odpověď #206 kdy: 02.04.2019, 08:41 » |
|
Nevěřím na žvásty o CO2, je to vynález emisních povolenkářů, vzniknuvší zneužitím či překroucením dat z letitého výzkumu. Klima se mění s lidmi nebo bez nich, ale taky je fakt, že při chřipce, než se vyléčí, taky stoupá teplota, tak snad zafunguje i ten ozdravný mechanismus planety...[/i]
Ozdravný mechanizmus možno zapracuje, ale či ho prežijeme. Teraz pozorujeme ozdravovanie ozónovej ochrannej vrstvy, ale zvyšovanie prízemného škodlivého ozónu. Mne vadí a možno aj iným to dýchanie nečistôt, ktoré produkuje zvyšujúce sa množstvo aut na našich cestách.
|
|
|
|
|
|
Žvak Petr
Neverifikovaný uživatel @6
Offline
|
|
« Odpověď #209 kdy: 03.04.2019, 09:04 » |
|
Odpočet začal, klimatická změna probíhá, příroda se mění, ještě 12 let a společnost, jak jí známe se začne hroutit, ale to se nás už netýká.
Souhlasím naprosto s Vámi. Na severním pólu je teď asi 12km ledu, ale podle nejstarších map zde byla zeleň. Údajně posunutím osy Země došlo k výrazným změnám. Ty neovlivníme. Za zbytek ale může bezesporu člověk. Ale nás se to už fakt netýká. Nedávno mě majitel servisu svezl ve velmi starém elektromobilu. Na jedno nabití 150km. Na město ideál.
|
|
|
|
|
|
Jirka Š. Svejkovský
Offline
Chomutov, projekty, revize E1A, E1B, E1-C5
|
|
« Odpověď #212 kdy: 29.04.2019, 07:30 » |
|
Nabíječky obvykle potkávám tam, kde je příkon na vn. Elektrárny, trafostanice a podobně. Na vn je obvykle rezerva dostatečná, tak není problém přihodit trafo a už to jede.
Viz Vestec u Prahy.
Že nebude na všechny elektromobily dostatek výkonu je mýtus. Teď asi není, ale určitě nezaplaví silnice elektroauta hned.
|
Projektant (strojní zařízení/energetika/TZ budov), revizní technik E1A, E1B, E1-C5
|
|
|
|
|
|